Peroni: Στη McCann τo creative παγκοσμίως

Η Peroni της Asahi επέλεξε τη
McCann Worldgroup με επικεφαλής τη McCann London
ως παγκόσμιο AOR. Η McCann
κέρδισε τις Accenture Song,
Uncommon και την Trouble
Maker, που χειρίζεται ήδη το
λογαριασμό,
σε σχετικό spec.
Το βρετανικό agency Creature διαχειρίζεται άλλα brands της Asahi στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η διευθύντρια ανάπτυξης της Asahi, Nathalie Pfaff, δήλωσε σχετικά: «Δημιουργικά και στρατηγικά, η McCann εντυπωσίασε την ομάδα κατά τη διάρκεια μιας αυστηρής διαδικασίας και είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε μαζί αυτό το επόμενο κεφάλαιο ανάπτυξης. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την Trouble Maker για την πολύτιμη δημιουργική συνεισφορά της στην επωνυμία Peroni Nastro Azzurro εδώ και πολλά χρόνια».
Ο CCO της McCann Worldgroup, Javier Campopiano, ανέφερε: «Το να μας εμπιστευτούν να προχωρήσουμε αυτή την εμβληματική μάρκα στο επόμενο επίπεδο, ενέπνευσε ολόκληρη την ομάδα στο McCann Worldgroup. Το Peroni Nastro Azzurro είναι το προϊόν που επιλέγει η Ιταλία και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα διασφαλίσουμε ότι θα αιχμαλωτίσει τις καρδιές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο».
Το βρετανικό agency Creature διαχειρίζεται άλλα brands της Asahi στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η διευθύντρια ανάπτυξης της Asahi, Nathalie Pfaff, δήλωσε σχετικά: «Δημιουργικά και στρατηγικά, η McCann εντυπωσίασε την ομάδα κατά τη διάρκεια μιας αυστηρής διαδικασίας και είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε μαζί αυτό το επόμενο κεφάλαιο ανάπτυξης. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την Trouble Maker για την πολύτιμη δημιουργική συνεισφορά της στην επωνυμία Peroni Nastro Azzurro εδώ και πολλά χρόνια».
Ο CCO της McCann Worldgroup, Javier Campopiano, ανέφερε: «Το να μας εμπιστευτούν να προχωρήσουμε αυτή την εμβληματική μάρκα στο επόμενο επίπεδο, ενέπνευσε ολόκληρη την ομάδα στο McCann Worldgroup. Το Peroni Nastro Azzurro είναι το προϊόν που επιλέγει η Ιταλία και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα διασφαλίσουμε ότι θα αιχμαλωτίσει τις καρδιές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο».