Peroni: Τέσσερα agencies στη shortlist του creative spec
Η Peroni Nastro Azzurro έχει επιλέξει τέσσερις εταιρείες στην αναζήτησή της για μια παγκόσμια δημιουργική εταιρεία. Σε ένα offering
που υποστηρίζεται από την AAR,
η μάρκα μπίρας
που ανήκει στην
Asahi Breweries
έχει περιλάβει την
Accenture Song,
τη McCann London
και το Uncommon
Creative Studio,
μαζί με την incumbent Trouble
Maker.
Η Peroni Nastro Azzurro συνεργάζεται με την Trouble Maker από το 2020 και έχει δημιουργήσει έργα όπως το «Live every moment, all year round», που ήταν η πρώτη παγκόσμια χειμερινή καμπάνια της μάρκας. Η διαδικασία δεν επηρέασε κανένα από τα brands στο ευρύτερο χαρτοφυλάκιο της Asahi, καθώς και τυχόν υπάρχουσες σχέσεις αντιπροσωπίας στις τοπικές αγορές.
Η Eleonore Droulers, διευθύντρια παγκόσμιων εμπορικών σημάτων στην Asahi Europe and International, δήλωσε: «Οι υπηρεσίες δημιουργικών agencies αποτελούν κρίσιμο στοιχείο της συνεχιζόμενης φιλοδοξίας μας να γίνουμε μία από τις 10 κορυφαίες μπίρες παγκοσμίως. Έχοντας αυτό κατά νου, προχωρήσαμε σε μια αναθεώρηση του μοντέλου δημιουργικής εταιρείας μας ως μια προσπάθεια να μεταμορφώσουμε και να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα των επενδύσεών μας στο μάρκετινγκ.
Η Peroni Nastro Azzurro συνεργάζεται με την Trouble Maker από το 2020 και έχει δημιουργήσει έργα όπως το «Live every moment, all year round», που ήταν η πρώτη παγκόσμια χειμερινή καμπάνια της μάρκας. Η διαδικασία δεν επηρέασε κανένα από τα brands στο ευρύτερο χαρτοφυλάκιο της Asahi, καθώς και τυχόν υπάρχουσες σχέσεις αντιπροσωπίας στις τοπικές αγορές.
Η Eleonore Droulers, διευθύντρια παγκόσμιων εμπορικών σημάτων στην Asahi Europe and International, δήλωσε: «Οι υπηρεσίες δημιουργικών agencies αποτελούν κρίσιμο στοιχείο της συνεχιζόμενης φιλοδοξίας μας να γίνουμε μία από τις 10 κορυφαίες μπίρες παγκοσμίως. Έχοντας αυτό κατά νου, προχωρήσαμε σε μια αναθεώρηση του μοντέλου δημιουργικής εταιρείας μας ως μια προσπάθεια να μεταμορφώσουμε και να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα των επενδύσεών μας στο μάρκετινγκ.