Pinterest: Ανταγωνισμός και δασμοί οδηγούν σε απώλειες
Οι μετοχές της Pinterest υποχώρησαν κατά 18% χθες, καθώς η απαισιόδοξη
πρόβλεψη της εταιρείας ενίσχυσε τις ανησυχίες ότι η πλατφόρμα αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εύρεση νέων δρόμων ανάπτυξης, υπό την πίεση των
δασμών και του ανταγωνισμού από μεγαλύτερους αντιπάλους. Η πτώση
αυτή αναμένεται να διαγράψει περίπου 4,36 δισ. δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας, αν διατηρηθούν οι απώλειες στις προσυνεδριακές
συναλλαγές.
Τα αποτελέσματα της Pinterest αντιπαραβάλλονται με τις θετικές επιδόσεις τρίτου τριμήνου από άλλες εταιρείες ψηφιακής διαφήμισης, όπως η Alphabet, η Meta και η Reddit, οι οποίες επωφελήθηκαν από την ισχυρή διαφημιστική δαπάνη. Πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebook και το TikTok προτιμώνται πλέον από τους παγκόσμιους retailers λόγω των μεγάλων βάσεων χρηστών και των προηγμένων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.
Η οικονομική διευθύντρια της Pinterest, Julia Donnelly, σημείωσε ότι είναι σημαντική η μείωση των δαπανών διαφήμισης στις ΗΠΑ και τον Καναδά, κυρίως λόγω των πιέσεων που προκαλούν οι δασμοί στα περιθώρια κέρδους των μεγάλων λιανεμπόρων. Εταιρείες όπως η Temu και η Shein μείωσαν τους διαφημιστικούς τους προϋπολογισμούς λόγω της αβεβαιότητας από τους δασμούς.
Η Pinterest προβλέπει έσοδα τρίτου τριμήνου μεταξύ 1,31 και 1,34 δισ. δολαρίων, ελαφρώς κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, γεγονός που αναδεικνύει τις δυσκολίες της εταιρείας να βρει νέα κίνητρα ανάπτυξης.
Τα αποτελέσματα της Pinterest αντιπαραβάλλονται με τις θετικές επιδόσεις τρίτου τριμήνου από άλλες εταιρείες ψηφιακής διαφήμισης, όπως η Alphabet, η Meta και η Reddit, οι οποίες επωφελήθηκαν από την ισχυρή διαφημιστική δαπάνη. Πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebook και το TikTok προτιμώνται πλέον από τους παγκόσμιους retailers λόγω των μεγάλων βάσεων χρηστών και των προηγμένων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.
Η οικονομική διευθύντρια της Pinterest, Julia Donnelly, σημείωσε ότι είναι σημαντική η μείωση των δαπανών διαφήμισης στις ΗΠΑ και τον Καναδά, κυρίως λόγω των πιέσεων που προκαλούν οι δασμοί στα περιθώρια κέρδους των μεγάλων λιανεμπόρων. Εταιρείες όπως η Temu και η Shein μείωσαν τους διαφημιστικούς τους προϋπολογισμούς λόγω της αβεβαιότητας από τους δασμούς.
Η Pinterest προβλέπει έσοδα τρίτου τριμήνου μεταξύ 1,31 και 1,34 δισ. δολαρίων, ελαφρώς κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, γεγονός που αναδεικνύει τις δυσκολίες της εταιρείας να βρει νέα κίνητρα ανάπτυξης.
