Pinterest: Εξαγοράζει την TvScientific
H Pinterest εξαγόρασε τη διαφημιστική πλατφόρμα connected TV,
TvScientific, startup εταιρεία η
οποία επιδιώκει να κάνει την εφαρμογή πιο προσβάσιμη και μετρήσιμη. Οι οικονομικοί όροι της συναλλαγής, η οποία αναμένεται να
ολοκληρωθεί το α΄
εξάμηνο του επόμενου έτους, δεν ανακοινώθηκαν για την
ώρα. Η πλατφόρμα
της TvScientific θα
ενσωματωθεί απευθείας στα προϊόντα performance ad της Pinterest.
Η συμφωνία έχει στόχο να παράσχει στους συνεργαζόμενους διαφημιζόμενους της Pinterest σαφέστερη εικόνα για το πώς η CTV βελτιώνει τις performance διαφημιστικές καμπάνιες τους. Η TvScientific, η οποία θα συνεχίσει να λειτουργεί με τη δική της επωνυμία, ισχυρίζεται ότι φθάνει το 95% του κοινού που παρακολουθεί video-on-demand υποστηριζόμενο από διαφημίσεις και βασίζεται σε ιδιόκτητη λύση ταυτοποίησης που συνδέει την έκθεση σε καμπάνιες CTV με τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Επιπλέον, διαθέτει αυτοματοποιημένη πλατφόρμα media-buying και AI-powered εργαλεία βελτιστοποίησης.
Η Pinterest αρχικά θα εστιάσει στην επέκταση της TvScientific στις ΗΠΑ, προτού στραφεί σε περισσότερες διεθνείς αγορές.
Η συμφωνία έχει στόχο να παράσχει στους συνεργαζόμενους διαφημιζόμενους της Pinterest σαφέστερη εικόνα για το πώς η CTV βελτιώνει τις performance διαφημιστικές καμπάνιες τους. Η TvScientific, η οποία θα συνεχίσει να λειτουργεί με τη δική της επωνυμία, ισχυρίζεται ότι φθάνει το 95% του κοινού που παρακολουθεί video-on-demand υποστηριζόμενο από διαφημίσεις και βασίζεται σε ιδιόκτητη λύση ταυτοποίησης που συνδέει την έκθεση σε καμπάνιες CTV με τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Επιπλέον, διαθέτει αυτοματοποιημένη πλατφόρμα media-buying και AI-powered εργαλεία βελτιστοποίησης.
Η Pinterest αρχικά θα εστιάσει στην επέκταση της TvScientific στις ΗΠΑ, προτού στραφεί σε περισσότερες διεθνείς αγορές.
