Pinterest: Λανσάρει νέα διαφημιστικα εργαλεία
Το Pinterest λανσάρει νέα αυτοματοποιημένα διαφημιστικά εργαλεία
για μέτρηση απόδοσης καμπάνιας, creative και μέτρηση του brand safety. Οι νέες αυτοματοποιημένες καμπάνιες του Pinterest εμπίπτουν
στο "Performance+", το οποίο η εταιρεία αναφέρει ότι συνδυάζει τις
πιο πρόσφατες λειτουργίες AI και αυτοματισμού, προκειμένου να είναι
ευκολότερο και ταχύτερο για τους επαγγελματίες
του μάρκετινγκ να δημιουργούν διαφημιστικές
καμπάνιες στην πλατφόρμα κοινής χρήσης εικόνας και βίντεο.
Το σύστημα κλειστής έκδοσης beta έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει αυτόματα τις καμπάνιες με το σωστό κοινό και να οδηγεί σε αποτελέσματα. Σύμφωνα με την εταιρεία, ορισμένες μάρκες βλέπουν ήδη βελτιωμένα αποτελέσματα στις δοκιμές.
Σε συμφωνία με άλλες εταιρείες όπως η Meta, το Pinterest εισάγει επίσης την αυτοματοποιημένη δημιουργία φόντου στις ΗΠΑ. Με την υποστήριξη της ΑΙ, η πλατφόρμα δοκιμάζει τη δημιουργία εξατομικευμένων προτάσεων για την ενίσχυση της αφοσίωσης γύρω από τα Pins προϊόντων. «Χρησιμοποιώντας σήματα που αντικατοπτρίζουν το γούστο των χρηστών του Pinterest των ΗΠΑ, η δυνατότητα δημιουργεί υπόβαθρα εξατομικευμένα στην αισθητική των χρηστών, όπως τα ''Japandi'', ''Organic Modern'' ή ''Minimalism'', τονίζει η εταιρεία.
Το σύστημα κλειστής έκδοσης beta έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει αυτόματα τις καμπάνιες με το σωστό κοινό και να οδηγεί σε αποτελέσματα. Σύμφωνα με την εταιρεία, ορισμένες μάρκες βλέπουν ήδη βελτιωμένα αποτελέσματα στις δοκιμές.
Σε συμφωνία με άλλες εταιρείες όπως η Meta, το Pinterest εισάγει επίσης την αυτοματοποιημένη δημιουργία φόντου στις ΗΠΑ. Με την υποστήριξη της ΑΙ, η πλατφόρμα δοκιμάζει τη δημιουργία εξατομικευμένων προτάσεων για την ενίσχυση της αφοσίωσης γύρω από τα Pins προϊόντων. «Χρησιμοποιώντας σήματα που αντικατοπτρίζουν το γούστο των χρηστών του Pinterest των ΗΠΑ, η δυνατότητα δημιουργεί υπόβαθρα εξατομικευμένα στην αισθητική των χρηστών, όπως τα ''Japandi'', ''Organic Modern'' ή ''Minimalism'', τονίζει η εταιρεία.