To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πιο αποτελεσματικές οι διαφημίσεις σε Low Clutter sites

Πιο αποτελεσματικές οι διαφημίσεις σε Low Clutter sites
Οι Low-clutter ιστοσελίδες που παρουσιάζουν λίγες έως μία διαφήμιση στη σελίδα κάθε φορά, προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα, σύμφωνα με την έρευνα της Magna και της ad-filtering εταιρείας eyeo, «Reaching & Influencing Ad Filtering Users». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι διαφημίσεις σε Low-clutter σελίδες (με μέσο όρο μίας διαφήμισης στη σελίδα κάθε φορά) κατέγραψαν αύξηση 82% όσον αφορά το aided recall σε χρήστες που είχαν χρησιμοποιήσει εργαλεία φιλτραρίσματος διαφημίσεων προηγουμένως.
Για το unaided ad recall η σχετική αύξηση ανήλθε σε 62%. Οι Low-clutter σελίδες δημιούργησαν επίσης μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο brand (+9%) από ό,τι οι high-cluttered σελίδες (0%). Επίσης, το 63% των ατόμων που δεν αποκλείουν διαφημίσεις θα ήθελε να ελέγχει τους τύπους των διαφημίσεων που παρακολουθεί. Σύμφωνα με την έρευνα, οι εκπρόσωποι των Gen Z και millennials είναι εκείνοι που κυρίως χρησιμοποιούν εργαλεία ad filtering, ενώ οι κατηγορίες των σούπερ μαρκετ (78% των χρηστών φιλτράρουν διαφημίσεις έναντι 75% των χρηστών που δεν φιλτράρουν), των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (74% έναντι 64%) και των αυτοκινήτων (69% έναντι 64%) ήταν μεταξύ των κλάδων που το φιλτράρισμα στις διαφημίσεις είχε επιρροή και στις αγοραστικές αποφάσεις.