Πιο αποτελεσματικές οι διαφημίσεις σε Low Clutter sites

Οι Low-clutter ιστοσελίδες που παρουσιάζουν λίγες έως μία διαφήμιση στη σελίδα κάθε φορά, προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα, σύμφωνα με την έρευνα της Magna και της ad-filtering εταιρείας eyeo, «Reaching & Influencing Ad Filtering Users». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι διαφημίσεις σε Low-clutter σελίδες (με μέσο όρο μίας διαφήμισης στη σελίδα κάθε φορά) κατέγραψαν αύξηση 82% όσον αφορά το aided recall σε χρήστες που είχαν χρησιμοποιήσει εργαλεία φιλτραρίσματος διαφημίσεων προηγουμένως.
Για το unaided ad recall η σχετική αύξηση ανήλθε σε 62%. Οι Low-clutter σελίδες δημιούργησαν επίσης μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο brand (+9%) από ό,τι οι high-cluttered σελίδες (0%). Επίσης, το 63% των ατόμων που δεν αποκλείουν διαφημίσεις θα ήθελε να ελέγχει τους τύπους των διαφημίσεων που παρακολουθεί. Σύμφωνα με την έρευνα, οι εκπρόσωποι των Gen Z και millennials είναι εκείνοι που κυρίως χρησιμοποιούν εργαλεία ad filtering, ενώ οι κατηγορίες των σούπερ μαρκετ (78% των χρηστών φιλτράρουν διαφημίσεις έναντι 75% των χρηστών που δεν φιλτράρουν), των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (74% έναντι 64%) και των αυτοκινήτων (69% έναντι 64%) ήταν μεταξύ των κλάδων που το φιλτράρισμα στις διαφημίσεις είχε επιρροή και στις αγοραστικές αποφάσεις.
Για το unaided ad recall η σχετική αύξηση ανήλθε σε 62%. Οι Low-clutter σελίδες δημιούργησαν επίσης μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο brand (+9%) από ό,τι οι high-cluttered σελίδες (0%). Επίσης, το 63% των ατόμων που δεν αποκλείουν διαφημίσεις θα ήθελε να ελέγχει τους τύπους των διαφημίσεων που παρακολουθεί. Σύμφωνα με την έρευνα, οι εκπρόσωποι των Gen Z και millennials είναι εκείνοι που κυρίως χρησιμοποιούν εργαλεία ad filtering, ενώ οι κατηγορίες των σούπερ μαρκετ (78% των χρηστών φιλτράρουν διαφημίσεις έναντι 75% των χρηστών που δεν φιλτράρουν), των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (74% έναντι 64%) και των αυτοκινήτων (69% έναντι 64%) ήταν μεταξύ των κλάδων που το φιλτράρισμα στις διαφημίσεις είχε επιρροή και στις αγοραστικές αποφάσεις.