To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pizza Hut: Στην GSD&M ο δημιουργικός λογαριασμός

Pizza Hut: Στην GSD&M ο δημιουργικός λογαριασμός
Η Pizza Hut επέλεξε την GSD&M για τον χειρισμό του δημιουργικού της λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση spec που ξεκίνησε τον Μάρτιο και βρήκε την εταιρεία να διακόπτει τη συνεργασία της με τη Droga5.

Η αλυσίδα καταστημάτων pizza έχει ήδη ενημερώσει την GSD&M για την απόφασή της, ενώ η διαφημιστική εταιρεία φρόντισε να το γιορτάσει, μέσω επιγραφής που παρουσίασε η marketing ομάδα της και ανέφερε: «We’re more than just a great agency; we’re Pizza Hut’s new agency».

«Είμαστε ενθουσιασμένοι από τη συνεργασία μας με την Pizza Hut. Στη διάρκεια της διαδρομής, βρήκαμε την ιδανική χημεία μεταξύ μας, έναν συνδυασμό ταλέντου και επιθυμίας, ώστε να γράψουμε μαζί το μέλλον της Pizza Hut» σχολίασε η president της GSD&M, Marianne Malina. 

Η Droga5 είχε κερδίσει τα δημιουργικά καθήκοντα της αλυσίδας τον Μάιο του 2016 και είχε γίνει η πέμπτη συνεργάτιδα της Pizza Hut στο δημιουργικό μέσα σε διάστημα έξι ετών. Τον Μάρτιο, η chief marketing officer Zipporah Allen ξεκίνησε την αναθεώρηση, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως την Τρίτη η μητρική εταιρεία της Pizza Hut, Yum Brands, ολοκλήρωσε media αναθεώρηση στον Καναδά, επιλέγοντας τη Wavemaker του ομίλου WPP.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της Kantar Media, η Pizza Hut ξόδεψε 226,9 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά, μειωμένα από τα 237,1 εκατομμύρια δολάρια του 2016.  
TAGS: Pizza Hut, GSD&M