Planet Pledge: Aπό Mars & Asahi οι πρώτοι Co-Chairs

Στελέχη από το τμήμα marketing
and sustainability της Mars και
της εταιρείας αλκοολούχων ποτών
Asahi θα είναι οι πρώτοι co-Chairs
της πρωτοβουλίας Planet Pledge
της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας
Διαφημιστών (WFA). Το Planet
Pledge ζητά από τις επιχειρήσεις
να δεσμευτούν ότι θα υποστηρίξουν την παγκόσμια εκστρατεία
Race to Zero του ΟΗΕ, η οποία
απαιτεί C-suite
έγκριση.
Από τους marketers ζητείται να υπερασπιστούν τη βιωσιμότητα τόσο με το μετασχηματισμό του marketing της επιχείρησής τους όσο και συμβάλλοντας στην αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών. Ο Global Director of Purpose Marketing της Mars, Dale Green, και η διευθύντρια βιωσιμότητας του ομίλου Asahi, Preeti Srivastav, θα προωθήσουν την υιοθέτηση του πλαισίου και θα ενθαρρύνουν τους επαγγελματίες του κλάδου παγκοσμίως να επιλέγουν βιώσιμη στρατηγική ανάπτυξης.
Περίπου 32 παγκόσμια brands έχουν υπογράψει τη δέσμευση από την άνοιξη του 2021, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες δαπάνες marketing. Πρόσφατα υπέγραψαν και οι AB InBev, Nissan και Schneider Electric.
«Στην Asahi, η βιωσιμότητα και το marketing συνεργάζονται στενά για να διασφαλίσουμε ότι δεσμευόμαστε, συνεργαζόμαστε και συνδεόμαστε με τους υπαλλήλους, τους καταναλωτές, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας με ουσιαστικό τρόπο. H WFA Planet Pledge συμβάλλει στη συγκέντρωση αυτών των απαραίτητων μοχλών βιωσιμότητας και marketing», δήλωσε η Srivastav.
Ο Green προσθέτει: «Γνωρίζουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάθε πτυχή της δραστηριότητάς μας πιο βιώσιμη και ότι πρέπει να δράσουμε σήμερα, αν θέλουμε να έχουμε αντίκτυπο στην κλιματική αλλαγή. Ανυπομονώ να βοηθήσω στην ηγεσία της πρωτοβουλίας Planet Pledge της WFA μαζί με την Preeti και άλλες εταιρείες-μέλη, για να μοιραστούμε τις βέλτιστες πρακτικές, να εντοπίσουμε πού μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και να ενθαρρύνουμε την υιοθέτησή της».
Από τους marketers ζητείται να υπερασπιστούν τη βιωσιμότητα τόσο με το μετασχηματισμό του marketing της επιχείρησής τους όσο και συμβάλλοντας στην αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών. Ο Global Director of Purpose Marketing της Mars, Dale Green, και η διευθύντρια βιωσιμότητας του ομίλου Asahi, Preeti Srivastav, θα προωθήσουν την υιοθέτηση του πλαισίου και θα ενθαρρύνουν τους επαγγελματίες του κλάδου παγκοσμίως να επιλέγουν βιώσιμη στρατηγική ανάπτυξης.
Περίπου 32 παγκόσμια brands έχουν υπογράψει τη δέσμευση από την άνοιξη του 2021, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες δαπάνες marketing. Πρόσφατα υπέγραψαν και οι AB InBev, Nissan και Schneider Electric.
«Στην Asahi, η βιωσιμότητα και το marketing συνεργάζονται στενά για να διασφαλίσουμε ότι δεσμευόμαστε, συνεργαζόμαστε και συνδεόμαστε με τους υπαλλήλους, τους καταναλωτές, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας με ουσιαστικό τρόπο. H WFA Planet Pledge συμβάλλει στη συγκέντρωση αυτών των απαραίτητων μοχλών βιωσιμότητας και marketing», δήλωσε η Srivastav.
Ο Green προσθέτει: «Γνωρίζουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάθε πτυχή της δραστηριότητάς μας πιο βιώσιμη και ότι πρέπει να δράσουμε σήμερα, αν θέλουμε να έχουμε αντίκτυπο στην κλιματική αλλαγή. Ανυπομονώ να βοηθήσω στην ηγεσία της πρωτοβουλίας Planet Pledge της WFA μαζί με την Preeti και άλλες εταιρείες-μέλη, για να μοιραστούμε τις βέλτιστες πρακτικές, να εντοπίσουμε πού μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και να ενθαρρύνουμε την υιοθέτησή της».