PlayStation: Στην Essence Mediacom τα media διεθνώς

Η Sony Interactive Entertainment, η οποία εμπορεύεται την κονσόλα
παιχνιδιών Sony PlayStation και συναφή προϊόντα, επέλεξε την Essence
Mediacom της GroupM για τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning
& Βuying.
Η Sony Interactive Entertainment επενδύει περίπου 170 εκατομμύρια δολάρια για διαφημιστικές δραστηριότητες παγκοσμίως, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence. Η εξέλιξη αυτή διατηρεί το λογαριασμό στην οικογένεια της GroupM, καθώς η MediaCom κατέχει το λογαριασμό από το 2016. Νωρίτερα φέτος, η WPP ανακοίνωσε ότι η MediaCom θα συγχωνευόταν με την «αδελφή» εταιρεία Essence, μια συγχώνευση που θα οριστικοποιηθεί το 2023.
Όσον αφορά το PlayStation, ενώ η Essence Mediacom θα εξυπηρετεί τις περισσότερες αγορές, υπάρχουν δύο εξαιρέσεις: η Dentsu θα συνεχίσει να διαχειρίζεται τα media στην Ιαπωνία και το agency David θα διατηρεί τα media για τη Βραζιλία.
Η Sony Interactive Entertainment επενδύει περίπου 170 εκατομμύρια δολάρια για διαφημιστικές δραστηριότητες παγκοσμίως, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence. Η εξέλιξη αυτή διατηρεί το λογαριασμό στην οικογένεια της GroupM, καθώς η MediaCom κατέχει το λογαριασμό από το 2016. Νωρίτερα φέτος, η WPP ανακοίνωσε ότι η MediaCom θα συγχωνευόταν με την «αδελφή» εταιρεία Essence, μια συγχώνευση που θα οριστικοποιηθεί το 2023.
Όσον αφορά το PlayStation, ενώ η Essence Mediacom θα εξυπηρετεί τις περισσότερες αγορές, υπάρχουν δύο εξαιρέσεις: η Dentsu θα συνεχίσει να διαχειρίζεται τα media στην Ιαπωνία και το agency David θα διατηρεί τα media για τη Βραζιλία.