Πλήρες διαφημίσεων το φετινό Super Bowl!
Πλήρες διαφημίσεων το φετινό Super Bowl!Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν, η μέση φετινή τιμή για ένα διαφημιστικό 30 δευτερολέπτων, ανήλθε στα 3,5 εκατομμύρια δολάρια, ενώ την περσινή περίοδο ήταν 3 εκατομμύρια όταν τη μετάδοση είχε αναλάβει το δίκτυο Fox Broadcasting. Πλέον, το NBC ελπίζει πως θα «κλείσει» τις τηλεοπτικές θέσεις και για το online κανάλι, που καλείται για πρώτη φορά να μετρήσει τις δυνάμεις του με τα παραδοσιακά μέσα. Η online πλατφόρμα θα περιλαμβάνει μονάχα ένα μέρος του roster τηλεοπτικών διαφημίσεων.
«Οι διαφημίσεις θα είναι λιγότερες και θα έχουν λιγότερα μηνύματα, καθώς αυτό απαιτεί η ψηφιακή εμπειρία» σημείωσε ο senior VP-sales/marketing του NBC Sports Group, Seth Winter. Σημειώνεται πως η φετινή διοργάνωση του Super Bowl (5 Φεβρουαρίου στην Ινδιανάπολη), προβλέπει 35 λεπτά εθνικού διαφημιστικού χρόνου, ενώ μεταξύ των χορηγών-διαφημιζόμενων, περιλαμβάνονται οι Anheuser-Busch InBev, Audi of America, Best Buy, CareerBuilder, Cars.com, Century 21, Coca- Cola, Dannon Yogurt, General Motors, GoDaddy.com, Hyundai, Mars Inc.’s M&Ms, PepsiCo, Toyota και Volkswagen.