To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Polaroid: Στην Brainlabs τα media παγκοσμίως

Polaroid: Στην Brainlabs  τα media παγκοσμίως
Η Polaroid επέλεξε την Brainlabs για τη διαχείριση των παγκόσμιων media planning and buying ψηφιακών υπηρεσιών. Η Assembly και η Jellyfish διεκδίκησαν επίσης το λογαριασμό στη διαδικασία του spec που διαχειρίστηκε η The Aperto Partnership. Η Dept κατείχε ήδη τον παγκόσμιο media planning and buying λογαριασμό της Polaroid, αλλά αποφάσισε να μην τον διεκδικήσει. Ο integrated media manager της Polaroid, Benoit Carmet, ευχαρίστησε τις εταιρείες που συμμετείχαν στη διαδικασία και ανέφερε σχετικά: «Πραγματικά ανυπομονούμε για αυτήν τη νέα συνεργασία και για να ανεβάσουμε την Polaroid στο επόμενο επίπεδο».
Ο chief revenue officer της Brainlabs UK, Leo Jennings, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η στρατηγική του agency ήταν να «προκαλέσει τη ''σοφία'' των συμβατικών media» και να χρησιμοποιήσει first-party live δεδομένα με «έξυπνο τρόπο».