Polaroid: Στην Brainlabs τα media παγκοσμίως

Η Polaroid επέλεξε την Brainlabs για τη διαχείριση των παγκόσμιων media planning and buying ψηφιακών υπηρεσιών. Η Assembly
και η Jellyfish διεκδίκησαν επίσης το λογαριασμό στη διαδικασία
του spec που διαχειρίστηκε η The Aperto
Partnership. Η Dept κατείχε ήδη τον παγκόσμιο media planning and buying λογαριασμό
της Polaroid, αλλά αποφάσισε να μην τον
διεκδικήσει. Ο integrated media manager
της Polaroid, Benoit Carmet, ευχαρίστησε τις
εταιρείες που συμμετείχαν στη διαδικασία και
ανέφερε σχετικά: «Πραγματικά ανυπομονούμε για
αυτήν τη νέα συνεργασία και για να ανεβάσουμε την Polaroid στο επόμενο επίπεδο».
Ο chief revenue officer της Brainlabs UK, Leo Jennings, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η στρατηγική του agency ήταν να «προκαλέσει τη ''σοφία'' των συμβατικών media» και να χρησιμοποιήσει first-party live δεδομένα με «έξυπνο τρόπο».
Ο chief revenue officer της Brainlabs UK, Leo Jennings, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η στρατηγική του agency ήταν να «προκαλέσει τη ''σοφία'' των συμβατικών media» και να χρησιμοποιήσει first-party live δεδομένα με «έξυπνο τρόπο».