Primark: Στη SocialChain τα social media παγκοσμίως

Η ιρλανδική εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας Primark επέλεξε τη
SocialChain για να επιβλέπει την
παγκόσμια δραστηριότητα των κοινωνικών μέσων μετά από σχετικό
spec. Η SocialChain θα ξεκινήσει
να συνεργάζεται με την Primak την
1η Ιουλίου. H Born Social κατέχει
ήδη το λογαριασμό
και συμμετείχε στο
spec ανεπιτυχώς.
Η Primark ξεκίνησε την αξιολόγηση πέρυσι, αλλά την σταμάτησε μετά τη διαρροή λεπτομερειών στον Τύπο. Η αξιολόγηση ξεκίνησε και πάλι τον Φεβρουάριο. «Είμαστε απίστευτα περήφανοι για όσα έχουμε καταφέρει μαζί τα τελευταία πέντε χρόνια. Έχουμε συνεργαστεί με την Primark για να ενσωματώσουμε την επωνυμία στην κουλτούρα, κερδίζοντας μερίδιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργώντας μια κοινότητα με πάνω από 15 εκατομμύρια ακόλουθους», δήλωσε ο Ben Tyson, διευθύνων σύμβουλος της Born Social, προσθέτοντας: « Έχουμε δημιουργήσει περιεχόμενο που έχει οδηγήσει τους ανθρώπους στα καταστήματα Primark και έχουμε συμβάλει στην καθιέρωση της Primark ως μιας πραγματικά social επωνυμίας».
Η SocialChain θα αναλάβει τώρα το σχεδιασμό της παγκόσμιας στρατηγικής κοινωνικής δικτύωσης της Primark, της διαχείρισης της κοινότητας και της δημιουργίας περιεχομένου, σε μια προσπάθεια να βοηθήσει στην ενίσχυση της ψηφιακής της παρουσίας και στη σύνδεση με ευρύτερο κοινό. Η Kate Maunders, επικεφαλής μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην Primark, ανέφερε: « Έχουμε εργαστεί σκληρά τα τελευταία χρόνια για να χαράξουμε πραγματικά μια θέση στον πολιτισμό μέσα από κανάλια κοινωνικής δικτύωσής. Έχουμε την πιο εκπληκτική κοινότητα πιστών θαυμαστών στο διαδίκτυο και ανυπομονούμε να βελτιώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε και αλληλεπιδρούμε».
Η Primark ξεκίνησε την αξιολόγηση πέρυσι, αλλά την σταμάτησε μετά τη διαρροή λεπτομερειών στον Τύπο. Η αξιολόγηση ξεκίνησε και πάλι τον Φεβρουάριο. «Είμαστε απίστευτα περήφανοι για όσα έχουμε καταφέρει μαζί τα τελευταία πέντε χρόνια. Έχουμε συνεργαστεί με την Primark για να ενσωματώσουμε την επωνυμία στην κουλτούρα, κερδίζοντας μερίδιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργώντας μια κοινότητα με πάνω από 15 εκατομμύρια ακόλουθους», δήλωσε ο Ben Tyson, διευθύνων σύμβουλος της Born Social, προσθέτοντας: « Έχουμε δημιουργήσει περιεχόμενο που έχει οδηγήσει τους ανθρώπους στα καταστήματα Primark και έχουμε συμβάλει στην καθιέρωση της Primark ως μιας πραγματικά social επωνυμίας».
Η SocialChain θα αναλάβει τώρα το σχεδιασμό της παγκόσμιας στρατηγικής κοινωνικής δικτύωσης της Primark, της διαχείρισης της κοινότητας και της δημιουργίας περιεχομένου, σε μια προσπάθεια να βοηθήσει στην ενίσχυση της ψηφιακής της παρουσίας και στη σύνδεση με ευρύτερο κοινό. Η Kate Maunders, επικεφαλής μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην Primark, ανέφερε: « Έχουμε εργαστεί σκληρά τα τελευταία χρόνια για να χαράξουμε πραγματικά μια θέση στον πολιτισμό μέσα από κανάλια κοινωνικής δικτύωσής. Έχουμε την πιο εκπληκτική κοινότητα πιστών θαυμαστών στο διαδίκτυο και ανυπομονούμε να βελτιώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε και αλληλεπιδρούμε».