To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

PSA Group: Στη MediaCom τα παγκόσμια media

PSA Group: Στη MediaCom τα παγκόσμια media
Η MediaCom αναδείχτηκε νικήτρια στον, ύψους 875 εκατομμυρίων ευρώ, παγκόσμιο media λογαριασμό του ομίλου PSA, που κατασκευάζει τις μάρκες οχημάτων Peugeot και Citroen.

Η εταιρεία του ομίλου WPP επικράτησε στην τελική φάση της σχετικής διαδικασίας της Zenith του ομίλου Publicis, ενώ νωρίτερα είχαν μείνει εκτός άλλες εταιρείες, όπως οι Omnicom και Havas. Η νίκη αυτή, είναι η δεύτερη μεγάλη φετινή για τη MediaCom, καθώς είχε προηγηθεί αυτή για τον παγκόσμιο media λογαριασμό της Walgreen Boots Alliance τον Ιανουάριο, ωστόσο ένα χρόνο πριν είχε χάσει αυτόν του Volkswagen Group από την PHD.

Σύμφωνα με όσα έχει γνωστοποιήσει ο όμιλος PSA, η παγκόσμια εμβέλειά του εκτείνεται σε έξι μεγάλες αγορές, αυτές της Ευρώπης, της Κίνας και ΝΑ Ασίας, της Ινδίας-Ειρηνικού, της Ευρασίας, της Λατινικής Αμερικής και της Μέσης Ανατολής - Αφρικής.

Η αναθεώρηση των Media ξεκίνησε πριν την ανακοίνωση εξαγοράς των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων της Vauxhall/Opel από τη General Motors. Επιπλέον, ο PSA πούλησε τρία εκατομμύρια οχήματα την περσινή χρονιά και είχε τζίρο 54 δισ. δολαρίων.

Εκπρόσωπος του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου δεν επιβεβαίωσε την έναρξη συνεργασίας με τη MediaCom, η οποία αρνήθηκε επίσης να σχολιάσει το παραμικρό.