To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Άνοδος 17% το δεύτερο τρίμηνο

Publicis: Άνοδος 17% το δεύτερο τρίμηνο
Θα ανακτήσει φέτος όλες τις απώλειες του 2020

Τα παγκόσμια έσοδα του Publicis Groupe σημείωσαν άνοδο 17.1% το δεύτερο τρίμηνο, 9,7% τους πρώτους έξι μήνες του 2021 και κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, ώστε να ανακτήσουν φέτος όλες
τις απώλειες του 2020, ένα έτος πιο γρήγορα από τις προηγούμενες εκτιμήσεις. Τα έσοδα έχουν ήδη
επιστρέψει σε προ πανδημίας επίπεδα, καθώς το δεύτερο τρίμηνο του 2021 ήταν 2% πιο πάνω από το αντίστοιχο του 2019, δήλωσε το γαλλικό agency group.

O Arthur Sadoun, πρόεδρος και chief executive του Publicis Groupe, παραδέχθηκε στο Campaign πως το Q2 ήταν ένα «πολύ περίεργο τρίμηνο» λόγω της δραματικής σύγκρισης με το προηγούμενο έτος, καθώς η φετινή ανάπτυξη του 17,1% ήρθε μετά τη βουτιά του 13% του 2020. Ο Sadoun πίστωσε στο digital consulting τμήμα Publicis. Sapient και στο data business Epsilon την υψηλή ανάπτυξη το πρόσφατο τρίμηνο, ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου και οι δύο σημείωσαν ανάπτυξη άνω του 25% το Q2.

 Το agency στην Αμερική σημείωσε άνοδο 15,2%, στην Ασία 13,6% και στην Ευρώπη 23% το Q2. Η πρόβλεψή του είναι πως τα ετήσια έσοδα του Publicis Groupe θα σημειώσουν άνοδο κατά 7% παγκοσμίως το 2021, σε αντίθεση με την 6,3% πτώση του 2020.
TAGS: Publicis