To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis Communications: Αλλαγές στο Production λόγω P&G

Publicis Communications: Αλλαγές στο Production λόγω P&G
Η Publicis Communications προχώρησε σε αναδιοργάνωση των production τμημάτων σε τρεις από τις διαφημιστικές της εταιρείες στη Νέα Υόρκη, σε μια προσπάθεια να ευθυγραμμιστεί με τις ανάγκες απροσδιόριστων πελατών. Σύμφωνα με πηγές, η παραπάνω κίνηση επέφερε και απομάκρυνση υπαλλήλων.

«Η Publicis συνεχίζει να διαμορφώνεται για το μέλλον και ξεκλειδώνει νέες έξυπνες, ευέλικτες και στρατηγικές λύσεις. Οι κινήσεις στη Νέα Υόρκη είναι μελετημένες, ώστε να αναδιοργανώσουμε τις πηγές μας και να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας» σημείωσε εκπρόσωπος της Publicis Communications.

Άλλη πηγή ανέφερε πως η βασική αιτία για τις αλλαγές ήταν η απόφαση της Procter & Gamble, που αποτελεί μεγάλο πελάτη του Publicis, να μειώσει τη δουλειά που σχετίζεται με το production στις διαφημιστικές της καμπάνιες.

Έπειτα από τις απομακρύνσεις στελεχών, η Jenny Read, η οποία εντάχθηκε στη Saatchi & Saatchi New York το 2017, θα επιβλέπει πλέον τις ομάδες production τόσο στην Publicis New York όσο και στην PG One (η εξειδικευμένη ομάδα της Procter).

Σημειώνεται πως η P&G ξόδεψε περί τα 2,7 δισ. δολάρια σε Paid media στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά, με βάση τα στοιχεία της Kantar Media.