Publicis: Έσοδα πάνω από τις προβλέψεις το τρίτο τρίμηνο 2025

Η Publicis κατάφερε ξανά εντυπωσιακά αποτελέσματα στο τρίτο
τρίμηνο του 2025.
Τα οργανικά έσοδα ξεπέρασαν ελαφρώς τις προβλέψεις με αύξηση 5,7%, το λειτουργικό περιθώριο ξεπέρασε το 18% και η εταιρεία αναβάθμισε την ετήσια πρόβλεψή της σε ανάπτυξη μεταξύ 5% και 5,5%. Οι ΗΠΑ, οι οποίες αποτελούν πηγή ανησυχίας για πολλούς ανταγωνιστές της, σημείωσαν αύξηση 7,1% μετά από μια σειρά επιτυχιών στον τομέα των media, κυρίως εις βάρος της WPP. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν στα 3,5 δισ.
Ο διευθύνων σύμβουλος Arthur Sadoun δήλωσε: «Χωρίς καμιά επιβράδυνση στη ζήτηση από τους πελάτες, το τρίτο τρίμηνο ήταν ακόμη ένα πολύ ισχυρό τρίμηνο, πέρα από τις προσδοκίες. Αποδεικνύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη στην Publicis δεν είναι μια υπόσχεση για το μέλλον - είναι μια πραγματικότητα σήμερα που οδηγεί την ανάπτυξή μας. Όχι μόνο δεν είδαμε σημαντικές περικοπές στις δαπάνες μάρκετινγκ, αλλά είδαμε και επιτάχυνση στη ζήτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που βασίζονται στην ΑΙ. Αυτό φάνηκε στις δραστηριότητές μας στον τομέα των Connected Media, που υποστηρίζονται από την Epsilon, οι οποίες αυξήθηκαν σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό, χάρη στην ικανότητά μας να συνδέουμε πληρωμένα media με το εμπόριο και τους influencers μέσω της AI. Αναμένουμε αυτή η θετική τάση να συνεχιστεί και στο τέταρτο τρίμηνο. Αυτό μας δίνει την αυτοπεποίθηση να αναβαθμίσουμε την πρόβλεψή μας για οργανική ανάπτυξη το 2025, αυξάνοντας το ανώτατο όριο στο +5,5. Κοιτάζοντας μπροστά, τώρα χτίζουμε για το 2026, χάρη στο ασυναγώνιστο ιστορικό επιτυχιών σε νέες δουλειές. Ως αποτέλεσμα, αναμένουμε να ξεπεράσουμε και πάλι τον κλάδο το επόμενο έτος, για έβδομη συνεχόμενη χρονιά».
Τα οργανικά έσοδα ξεπέρασαν ελαφρώς τις προβλέψεις με αύξηση 5,7%, το λειτουργικό περιθώριο ξεπέρασε το 18% και η εταιρεία αναβάθμισε την ετήσια πρόβλεψή της σε ανάπτυξη μεταξύ 5% και 5,5%. Οι ΗΠΑ, οι οποίες αποτελούν πηγή ανησυχίας για πολλούς ανταγωνιστές της, σημείωσαν αύξηση 7,1% μετά από μια σειρά επιτυχιών στον τομέα των media, κυρίως εις βάρος της WPP. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν στα 3,5 δισ.
Ο διευθύνων σύμβουλος Arthur Sadoun δήλωσε: «Χωρίς καμιά επιβράδυνση στη ζήτηση από τους πελάτες, το τρίτο τρίμηνο ήταν ακόμη ένα πολύ ισχυρό τρίμηνο, πέρα από τις προσδοκίες. Αποδεικνύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη στην Publicis δεν είναι μια υπόσχεση για το μέλλον - είναι μια πραγματικότητα σήμερα που οδηγεί την ανάπτυξή μας. Όχι μόνο δεν είδαμε σημαντικές περικοπές στις δαπάνες μάρκετινγκ, αλλά είδαμε και επιτάχυνση στη ζήτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που βασίζονται στην ΑΙ. Αυτό φάνηκε στις δραστηριότητές μας στον τομέα των Connected Media, που υποστηρίζονται από την Epsilon, οι οποίες αυξήθηκαν σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό, χάρη στην ικανότητά μας να συνδέουμε πληρωμένα media με το εμπόριο και τους influencers μέσω της AI. Αναμένουμε αυτή η θετική τάση να συνεχιστεί και στο τέταρτο τρίμηνο. Αυτό μας δίνει την αυτοπεποίθηση να αναβαθμίσουμε την πρόβλεψή μας για οργανική ανάπτυξη το 2025, αυξάνοντας το ανώτατο όριο στο +5,5. Κοιτάζοντας μπροστά, τώρα χτίζουμε για το 2026, χάρη στο ασυναγώνιστο ιστορικό επιτυχιών σε νέες δουλειές. Ως αποτέλεσμα, αναμένουμε να ξεπεράσουμε και πάλι τον κλάδο το επόμενο έτος, για έβδομη συνεχόμενη χρονιά».