To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe: Ανάπτυξη χάρη στα new business

Publicis Groupe: Ανάπτυξη χάρη στα new business
Ο Arthur Sadoun χαιρέτισε την «ισχυρή δυναμική των new business» για το Publicis Groupe, αφού ο γαλλικός holding όμιλος ανέφερε οργανική ανάπτυξη 1,3% το τρίτο τρίμηνο του 2018.

Τα έσοδα για το εξεταζόμενο τρίμηνο ανήλθαν σε 2,2 δισ. ευρώ, ενώ κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του έτους, τα έσοδα ήταν 6,5 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 0,2% σε οργανική βάση.

Γεωγραφικά, η Ευρώπη ήταν μεταξύ των περιφερειών με τις καλύτερες επιδόσεις κατά το τρίτο τρίμηνο, με οργανική ανάπτυξη 4,4%, πίσω από τη Λατινική Αμερική που άγγιξε το 4,8%. Η Βόρεια Αμερική παρουσίασε μείωση κατά 0,6% σε οργανικό επίπεδο, ωστόσο όταν αφαιρέθηκε ο αντίκτυπος του παραρτήματος Health Services μετά το β' τρίμηνο του έτους, η περιφέρεια βελτιώθηκε κατά 1%.

Ο Sadoun δήλωσε ότι ήταν το τρίτο τρίμηνο ήταν "πολύ ισχυρό σε ότι αφορά τα new business", αναφέροντας τις νίκες στους διαγωνισμούς των Cathay Pacific (παγκόσμιο δημιουργικό και media), Western Union (παγκόσμιο δημιουργικό), Nestle (media στη νοτιοανατολική Ασία), Mondelez International (media σε αρκετές αγορές του κόσμου) και GlaxoSmithKline (παγκόσμια media).