To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe: Ανάπτυξη στα προ 2019 επίπεδα

Publicis Groupe: Ανάπτυξη στα προ 2019 επίπεδα
Tο Publicis Groupe ανακοίνωσε το δεύτερο κατά σειρά τρίμηνο όπου τα έσοδα βελτιώθηκαν σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα, ενώ αναβάθμισε τις προβλέψεις για τα ετήσια έσοδα για δεύτερη φορά. Το γαλλικό agency group δήλωσε πως το τρίτο τρίμηνο του 2021 «ήταν καλύτερο από τις προσδοκίες», με μια αύξηση 11,2% στην οργανική ανάπτυξη συγκριτικά με τα επίπεδα του 2020.

Αυτό ακολούθησε την αύξηση 17,1% το δεύτερο τρίμηνο συγκριτικά με την ίδια περίοδο ένα έτος νωρίτερα, όταν ο κόσμος βρισκόταν στη δύσκολη φάση του πρώτου lockdown της πανδημίας. Επίσης, αναλυτές εξετάζουν προσεκτικά τα έσοδα σε βάθος διετίας, για να εξετάσουν την ανάπτυξη σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα και τα νούμερα του Publicis Groupe παρουσιάζουν μια διαρκή βελτίωση. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5% το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με το 2019, μετά από μία αύξηση 2% το δεύτερο τρίμηνο και ένα σταθερό πρώτο τρίμηνο σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια.

«Η συνεχιζόμενη υπερ-απόδοση των δυνατοτήτων μας σε επίπεδο data και τεχνολογίας απέδειξε την ικανότητά μας να αποκτούμε μεγάλο μέρος της μεταστροφής των επενδύσεων των πελατών στα digital media, commerce και στο DTC. Αυτό συνέβη κυρίως στις ΗΠΑ, όπου η Epsilon σημείωσε ανάπτυξη 13% και η Publicis Sapient 20%», δήλωσε ο Arthur Sadoun, Chairman και Chief Executive του Publicis Groupe.