To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis Groupe: Διεθνής ρόλος στον Conrad Fritzsch

Publicis Groupe: Διεθνής ρόλος στον Conrad Fritzsch
Το Publicis Groupe ανακοίνωσε πως ο Conrad Fritzsch, πρώην Head of Digital Agency Model & Data Activation στην Daimler, αναλαμβάνει το ρόλο του Global Chief Transformation Officer στην Publicis Emil, το Power of One agency που έχει δημιουργήσει ο όμιλος ειδικά για την Daimler. Στη νεοδημιουργηθείσα θέση θα συνεχίσει να εξελίσσει την υιοθέτηση και την προσαρμογή του νέου αυτού agency model για την Daimler αλλά και για άλλους πελάτες. Η συμβολή του στο μετασχηματισμό της Mercedes-Benz όσον αφορά το marketing και το digital, τα τελευταία χρόνια υπήρξε καθοριστική, και από το 2018, όταν και ξεκίνησε η συνεργασία της αυτοκινητοβιομηχανίας με την Publicis, ηγήθηκε της εδραίωσης του νέου agency model που δημιουργήθηκε με την Publicis Emil.