Publicis Groupe: Εξαγοράζει την Captiv8

Ο Όμιλος Publicis ανακοίνωσε την
εξαγορά της Captiv8, της πιο προηγμένης πλατφόρμας μάρκετινγκ
influencer στον κόσμο. Η Captiv8
διαθέτει ένα δίκτυο 15 εκατομμυρίων
δημιουργών παγκοσμίως, που καλύπτει το 95% όλων των influencers
με +5000 ακόλουθους. Με την ιδιόκτητη τεχνολογία
τεχνητής νοημοσύνης και την κορυφαία
social commerce
σουίτα, η Captiv8
επιτρέπει στις μάρκες να ενοποιούν, να
διαχειρίζονται και να
μετρούν τις influencer στρατηγικές τους και να αξιοποιούν τους
δημιουργούς για να προωθήσουν
το εμπόριο σε μεγάλη κλίμακα. Η
Captiv8 δραστηριοποιείται σε 120
χώρες και επεξεργάζεται πάνω από
2,5 δισεκατομμύρια αναρτήσεις στα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε
χρόνο.
Ο συνδυασμός της παγκόσμιας εμβέλειας της Captiv8 με την κλίμακα και τις υπηρεσίες πελατών της Influential θα δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημιουργών στον κόσμo. H Captiv8 και η Influential συνδέουν τις μάρκες με περισσότερους από 15 εκατομμύρια δημιουργούς, καλύπτοντας τόσο το 95% των influencers με 5.000+ ακόλουθους επιτρέποντας στις μάρκες να προσεγγίζουν ένα ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό σε κλίμακα. Η κορυφαία πλατφόρμα Influencer της Captiv8 θα υποστηρίξει το παγκόσμιο offering της Connected Influencer της Publicis και θα τροφοδοτείται από το CoreID της Epsilon, επιτρέποντας στις μάρκες να ενοποιούν, να αναπτύσσουν και να ελέγχουν τις στρατηγικές και τις ενεργοποιήσεις δημιουργών τους σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, media κανάλια και αγορές.
Ο Arthur Sadoun, Global CEO του Publicis Groupe, σχολίασε: «Μέσω αυτής της εξαγοράς, χτίζουμε την πιο ισχυρή πλατφόρμα influencer στον κόσμο. Αυτή η πλατφόρμα αποτελεί ένα ολοκληρωμένο κατάστημα για τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ influencer των πελατών μας».
Ο συνδυασμός της παγκόσμιας εμβέλειας της Captiv8 με την κλίμακα και τις υπηρεσίες πελατών της Influential θα δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημιουργών στον κόσμo. H Captiv8 και η Influential συνδέουν τις μάρκες με περισσότερους από 15 εκατομμύρια δημιουργούς, καλύπτοντας τόσο το 95% των influencers με 5.000+ ακόλουθους επιτρέποντας στις μάρκες να προσεγγίζουν ένα ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό σε κλίμακα. Η κορυφαία πλατφόρμα Influencer της Captiv8 θα υποστηρίξει το παγκόσμιο offering της Connected Influencer της Publicis και θα τροφοδοτείται από το CoreID της Epsilon, επιτρέποντας στις μάρκες να ενοποιούν, να αναπτύσσουν και να ελέγχουν τις στρατηγικές και τις ενεργοποιήσεις δημιουργών τους σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, media κανάλια και αγορές.
Ο Arthur Sadoun, Global CEO του Publicis Groupe, σχολίασε: «Μέσω αυτής της εξαγοράς, χτίζουμε την πιο ισχυρή πλατφόρμα influencer στον κόσμο. Αυτή η πλατφόρμα αποτελεί ένα ολοκληρωμένο κατάστημα για τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ influencer των πελατών μας».