Publicis Groupe: Ισχυρές αποδόσεις σημείωσε το α΄ τρίμηνο

Η Publicis Groupe ξεκίνησε τη
χρονιά με ένα ισχυρό πρώτο τρίμηνο με καθαρά κέρδη αυξημένα
κατά 9,4% σε σχεδόν 3,54 δισ.
ευρώ (περίπου 4,01 δισεκατομμύρια δολάρια) και οργανική
ανάπτυξη 4,9%. Η
εταιρεία δαπάνησε
περίπου 567 εκατ.
δολ. σε εξαγορές
κατά το πρώτο
τρίμηνο, όπως το
multimedia agency
Atomic 212, της
εταιρείας Lotame
και της εταιρείας
μάρκετινγκ και περιεχομένου BR
Media Group.
Η Publicis Groupe επιβεβαίωσε το guidance που είχε δηλώσει προηγουμένως για οργανική ανάπτυξη ολόκληρου του έτους μεταξύ 4% και 5%. Συγκριτικά, ο όμιλος πέτυχε οργανική ανάπτυξη 5,8% για το 2024. Τα καθαρά έσοδα της Βόρειας Αμερικής αυξήθηκαν κατά 11,3%, με οργανική ανάπτυξη +4,8%. Οι ΗΠΑ σημείωσαν οργανική ανάπτυξη 4,1%. Τα media και το δημιουργικό συνέβαλαν στην ανάπτυξη με το τελευταίο να παρουσιάζει υψηλά μονοψήφια κέρδη. Τα καθαρά έσοδα της Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 4,3% και 2,7% οργανικά, με τα κέρδη στα media και τo creative να αντισταθμίζονται κάπως από τη μείωση των εργασιών ψηφιακού μετασχηματισμού σε αρκετές χώρες. Η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού ανέφερε οργανική ανάπτυξη 4,8% και η Κίνα παρέμεινε ισχυρή με ανάπτυξη 9,3%.
«Ξεκινήσαμε το 2025 με μια νέα επιχειρηματική πορεία ρεκόρ, με δώδεκα νίκες σε διαφορετικούς τομείς, γεωγραφίες και τεχνογνωσία», δήλωσε ο CEO της Publicis Groupe, Arthur Sadoun. «Δεν ήμασταν ποτέ σε πιο ισχυρή θέση για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας», πρόσθεσε ο Sadoun.
Η Publicis Groupe επιβεβαίωσε το guidance που είχε δηλώσει προηγουμένως για οργανική ανάπτυξη ολόκληρου του έτους μεταξύ 4% και 5%. Συγκριτικά, ο όμιλος πέτυχε οργανική ανάπτυξη 5,8% για το 2024. Τα καθαρά έσοδα της Βόρειας Αμερικής αυξήθηκαν κατά 11,3%, με οργανική ανάπτυξη +4,8%. Οι ΗΠΑ σημείωσαν οργανική ανάπτυξη 4,1%. Τα media και το δημιουργικό συνέβαλαν στην ανάπτυξη με το τελευταίο να παρουσιάζει υψηλά μονοψήφια κέρδη. Τα καθαρά έσοδα της Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 4,3% και 2,7% οργανικά, με τα κέρδη στα media και τo creative να αντισταθμίζονται κάπως από τη μείωση των εργασιών ψηφιακού μετασχηματισμού σε αρκετές χώρες. Η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού ανέφερε οργανική ανάπτυξη 4,8% και η Κίνα παρέμεινε ισχυρή με ανάπτυξη 9,3%.
«Ξεκινήσαμε το 2025 με μια νέα επιχειρηματική πορεία ρεκόρ, με δώδεκα νίκες σε διαφορετικούς τομείς, γεωγραφίες και τεχνογνωσία», δήλωσε ο CEO της Publicis Groupe, Arthur Sadoun. «Δεν ήμασταν ποτέ σε πιο ισχυρή θέση για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας», πρόσθεσε ο Sadoun.