To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe: Θετικές οι επιδόσεις εξαμήνου

Publicis Groupe: Θετικές οι επιδόσεις εξαμήνου
Η Publicis Groupe ανακοίνωσε αύξηση 1,7% στα καθαρά έσοδά της για το πρώτο εξάμηνο του 2019, τα οποία ανήλθαν στα 4,35 δισ. ευρώ.

Ο όμιλος, στον οποίο ανήκουν διαφημιστικές όπως οι Publicis, Leo Burnett, Bartle Bogle Hegarty, Saatchi & Saatchi, Starcom και Zenith, κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις στις αγορές της Ευρώπης, της Ασίας και της Μέσης Ανατολής. Στον αντίποδα βρίσκονται οι αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών και της Λατινικής Αμερικής.

Τα κέρδη του ομίλου, για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, διαμορφώθηκαν στα 354 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 14,6% συγκριτικά με πέρυσι. Στην Ευρώπη, τα καθαρά έσοδα ενισχύθηκαν κατά 3,3% στα 1,3 δισ. ευρώ, ενώ στη Μέση Ανατολή και την Αφρική αυξήθηκαν κατά 23,6% στα 152 εκατ. ευρώ. Στις περιοχές Ασίας και Ειρηνικού, τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 444 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 5%. Οι αγορές της Γαλλίας και της Μεγάλης Βρετανίας εξακολούθησαν να εμφανίζουν θετικές επιδόσεις, καθώς αναπτύχθηκαν κατά 3,1% και 4,8% αντίστοιχα. Η Ιταλία κατέγραψε διψήφια ποσοστά ανάπτυξης που έφτασαν στο 11,4%. Αντίθετα, τα νούμερα υποχώρησαν στη Γερμανία κατά 9,6%.