To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Media: Ενισχύει την commerce πρακτική

Publicis Media: Ενισχύει την commerce πρακτική
Έξι μήνες μετά την έναρξη της εμπορικής της πρακτικής, η Publicis Media ενισχύει τις δυνατότητές της στον χώρο, προσλαμβάνοντας τρεις περιφερειακούς commerce leaders για τις περιφέρειες Αμερικής, Ασίας-Ειρηνικού και Ευρώπης-Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ).

Οι leaders είναι οι Amy Lanzi για την Αμερική, ο Samrat Sengupta για την Ασία-Ειρηνικό και ο Jonathan Lewis-Jones για την EMEA, ο οποίος προήχθη από τη θέση του global commerce director στη Starcom.

Ο καθένας τους θα βοηθήσει στην ενίσχυση της εμπορικής πρακτικής στις περιφέρειές του μέσω του portfolio της Publicis Media, το οποίο περιλαμβάνει τις εταιρείες Starcom, Zenith, Digitas, Spark Foundry, Blue 449 και Performics. Και οι τρεις leaders θα αναφέρονται στον Ali Nehme, τον global commerce practice επικεφαλής της Publicis Media.

"Το Commerce έχει καταστεί προτεραιότητα για τους πελάτες μας, οι οποίοι μας αντιμετωπίζουν όλο και περισσότερο ως τον συνεργάτη, που μπορεί να υποστηρίξει έναν συνδυασμό media, sales, content, data και tech expertise, ώστε να τους βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων σε αυτό το πολύ σημαντικό πεδίο" δήλωσε σχετικά ο Nehme.