To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Media: Ενοποιεί το trading σε EMEA και APAC

Publicis Media: Ενοποιεί το trading σε EMEA και APAC
Σε μια κίνηση, που θα οδηγήσει σε "μεγαλύτερη συνδεσιμότητα και αξία για τους πελάτες", η Publicis Media ενοποιεί την εμπορική της πρακτική σε EMEA και APAC υπό τον Andy Carter, ο οποίος προάγεται σε head της Publicis Media Exchange.

Ο Carter, πρώην head του trading της APAC, θα μεταφερθεί από τη Σιγκαπούρη στο Λονδίνο το Νοέμβριο, καθώς προσθέτει τα καθήκοντα της περιφέρειας EMEA στις αρμοδιότητές του. Θα αναλάβει την ευθύνη για τη στρατηγική PMX, την ανάπτυξη προϊόντων, τη διανομή στους πελάτες και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων για όλες τις αγορές εκτός της Αμερικής, αναφερόμενος στον Gerry Boyle, chief executive της Publicis Media EMEA και APAC, και στον Dave Penski, global chief executive της PMX.

Η κίνηση αυτή ακολουθεί την αναδιοργάνωση, που ανακοινώθηκε τον Απρίλιο, και βρήκε τον Boyle να προάγεται στον ρόλο του που καλύπτει APAC και EMEA. Ο Carter εντάχθηκε στην Publicis Media Asia Pacific τον Ιανουάριο του 2016 μετά από πολλά χρόνια στη Mindshare και στη GroupM στην Κίνα.

Στην ανακοίνωση που κυκλοφόρησε, ο Boyle χαρακτήρισε τον Carter ένα «στέλεχος με αποδεδειγμένο ταλέντο» που εμπνέει την ομάδα του να προσφέρει, προσθέτοντας ότι ο νέος διευρυμένος ρόλος του θα είναι «καθοριστικός παράγοντας για την προώθηση των επιχειρήσεων των πελατών».