To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Media: Πρώτη στα global new business

Publicis Media: Πρώτη στα global new business
Η Publicis Media είναι η κορυφαία εταιρεία σε παγκόσμιες νέες συμφωνίες στον τομέα των media για το πρώτο εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας ερευνών COMvergence. Ο συνολικός τζίρος νέων επιχειρηματικών συμφωνιών για την εταιρεία ανήλθε σε 6,34 δισεκατομμύρια δολάρια, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις απώλειες όσο και τις ανανεώσεις συμβολαίων. Μεταξύ των μεγάλων επιτυχιών της εταιρείας περιλαμβάνονται η συμφωνία της Coca-Cola Co. για την περιοχή της Βόρειας Αμερικής, αξίας 835 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς και οι παγκόσμιες συμφωνίες με τις Barilla, Dropbox, Goodyear, LinkedIn, Mars, PayPal και Santander.

Η Mediabrands της IPG κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 1,48 δισεκατομμύρια δολάρια, κυρίως χάρη σε ισχυρές επιδόσεις στις ΗΠΑ. Η Omnicom Media Group ολοκλήρωσε την τριάδα των κορυφαίων εταιρειών με 1,16 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι επιτυχίες της περιλάμβαναν τη συμφωνία της Kimberly-Clark που καλύπτει πολλαπλές αγορές (εκτός Βόρειας Αμερικής). Οι Dentsu και Havas κατέλαβαν τις θέσεις 4 και 5, αντίστοιχα, ενώ η WPP βρέθηκε στην 6η θέση, σημειώνοντας τη μοναδική πτώση μεταξύ των "Big 6", με καθαρή μείωση 2,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ανάμεσα στις απώλειές της περιλαμβάνεται και η συμφωνία της Coca-Cola, την οποία κέρδισε η Publicis.

Σε επίπεδο δικτύου των agencies, η Initiative της IPG ήταν η κορυφαία παγκοσμίως με 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, χάρη στις συμφωνίες με την Paramount και την Anthropic. Η Publicis agency Spark Foundry κατέλαβε τη δεύτερη θέση, ενώ η Zenith, επίσης της Publicis, κατέλαβε την τρίτη θέση.
TAGS: Publicis