Publicis Media: Πρώτη στα new business το 2025
Η Publicis Media ήταν η ηγέτιδα
με μεγάλη διαφορά μεταξύ των
μεγάλων εταιρικών ομίλων στη
δραστηριότητα νέων επιχειρήσεων για τους πρώτους εννέα μήνες
του έτους, σύμφωνα με ανάλυση
της COMvergence.
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου η Publicis Media προηγήθηκε τόσο στα συνολικά όσο και στα καθαρά new business δημιουργώντας 7,7 δισ. δολάρια σε καθαρές χρεώσεις νέων πελατών. Οι επιτυχίες περιλάμβαναν την Coca-Cola (835 εκατ. δολάρια) στη Βόρεια Αμερική και 11 παγκόσμιους ή περιφερειακούς διαγωνισμούς που κέρδισε: Aldi, Barilla, Campari, Friesland Campina, Dropbox, Goodyear, LinkedIn, Mars, Paramount, PayPal και Santander.
Η IPG Mediabrands, που απορροφήθηκε σιωπηρά και καταργήθηκε ως εμπορικό σήμα την προηγούμενη εβδομάδα, με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης Omnicom-IPG- κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 2,5 δισ. δολάρια σε καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα, κυρίως χάρη σε ισχυρή απόδοση στις ΗΠΑ. Η Dentsu -κερδίζοντας αρκετούς πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς, συμπεριλαμβανομένων BMW, UniCredit και Vodafone- κατέλαβε την τρίτη θέση με πολύ μικρή διαφορά (20 εκατ. δολάρια), μπροστά από την τέταρτη Omnicom Media Group. Η Havas βρέθηκε στην πέμπτη θέση με καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα σχεδόν 1,1 δισ.
Σε επίπεδο δικτύου των agencies, η Initiative βρέθηκε πρώτη παγκοσμίως με καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα 2,1 δισ. δολάρια, με επιτυχίες όπως η Bayer παγκοσμίως (555 εκατ.), η Paramount Network (450 εκατ.) και η Anthropic στις ΗΠΑ. Η Zenith κατέλαβε τη δεύτερη θέση με καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα 1,521 δισ. δολάρια, με επιτυχίες όπως η Aldi στη Γερμανία (300 εκατ.) και η PayPal παγκοσμίως (450 εκατ.), ενώ υπερασπίστηκε με επιτυχία και το λογαριασμό PepsiCo στην Κίνα (225 εκατ.). Η Starcom ήταν πολύ κοντά στην τρίτη θέση με καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα 1,510 δισ., ενώ η Spark Foundry και η PHD συμπλήρωσαν την πεντάδα.
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου η Publicis Media προηγήθηκε τόσο στα συνολικά όσο και στα καθαρά new business δημιουργώντας 7,7 δισ. δολάρια σε καθαρές χρεώσεις νέων πελατών. Οι επιτυχίες περιλάμβαναν την Coca-Cola (835 εκατ. δολάρια) στη Βόρεια Αμερική και 11 παγκόσμιους ή περιφερειακούς διαγωνισμούς που κέρδισε: Aldi, Barilla, Campari, Friesland Campina, Dropbox, Goodyear, LinkedIn, Mars, Paramount, PayPal και Santander.
Η IPG Mediabrands, που απορροφήθηκε σιωπηρά και καταργήθηκε ως εμπορικό σήμα την προηγούμενη εβδομάδα, με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης Omnicom-IPG- κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 2,5 δισ. δολάρια σε καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα, κυρίως χάρη σε ισχυρή απόδοση στις ΗΠΑ. Η Dentsu -κερδίζοντας αρκετούς πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς, συμπεριλαμβανομένων BMW, UniCredit και Vodafone- κατέλαβε την τρίτη θέση με πολύ μικρή διαφορά (20 εκατ. δολάρια), μπροστά από την τέταρτη Omnicom Media Group. Η Havas βρέθηκε στην πέμπτη θέση με καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα σχεδόν 1,1 δισ.
Σε επίπεδο δικτύου των agencies, η Initiative βρέθηκε πρώτη παγκοσμίως με καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα 2,1 δισ. δολάρια, με επιτυχίες όπως η Bayer παγκοσμίως (555 εκατ.), η Paramount Network (450 εκατ.) και η Anthropic στις ΗΠΑ. Η Zenith κατέλαβε τη δεύτερη θέση με καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα 1,521 δισ. δολάρια, με επιτυχίες όπως η Aldi στη Γερμανία (300 εκατ.) και η PayPal παγκοσμίως (450 εκατ.), ενώ υπερασπίστηκε με επιτυχία και το λογαριασμό PepsiCo στην Κίνα (225 εκατ.). Η Starcom ήταν πολύ κοντά στην τρίτη θέση με καθαρά νέα επιχειρηματικά έσοδα 1,510 δισ., ενώ η Spark Foundry και η PHD συμπλήρωσαν την πεντάδα.
