To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Οι αντιδράσεις από την απόφαση του Sadoun

Publicis: Οι αντιδράσεις από την απόφαση του Sadoun
Έχουν περάσει μόλις τρεις εβδομάδες από τότε που ο Arthur Sadoun ανέλαβε τα καθήκοντα του President και CEO του Publicis Groupe και έχει κάνε ήδη αισθητή την παρουσία του στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Sadoun ανακοίνωσε ότι ο όμιλος θα αποσυρόταν από το μεγαλύτερο δημιουργικό γεγονός της βιομηχανίας το επόμενο έτος, καθώς και από άλλες ανάλογες διοργανώσεις. Ήταν μια δήλωση που συγκλόνισε πολλούς στις Κάννες, συμπεριλαμβανομένων πολλών στελεχών του Publicis που δεν είχαν ενημερωθεί ή μόλις είχαν μάθει τα νέα.

"Στον Arthur αρέσει να κάνει... εκρηκτικά πράγματα", δήλωσε ένα υψηλόβαθμο εκτελεστικό στέλεχος του Publicis.

Ο γαλλικός πολυεθνικός όμιλος αντιπροσωπεύει το τρίτο μεγαλύτερο group συμμετοχών στο Φεστιβάλ, πίσω από τον Omnicom στο Νο. 1 και το WPP Group στο Νο. 2. Άλλος executive εκτίμησε ότι το δίκτυο του Publicis δαπανά περίπου 2,2 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για τις συμμετοχές.

Η απόφαση απόσυρσης επηρεάζει όλες τις εταιρείες του Publicis, συμπεριλαμβανομένων των Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi και BBH. Εσωτερικός υπάλληλος του ομίλου ρωτήθηκε πώς έλαβαν οι υπάλληλοι τα νέα και απάντησε κοφτά: "Ήταν σκληρό".

Φυσικά, κανείς δεν επηρεάζεται περισσότερο από την Ascential, την ιδιοκτήτρια των Cannes Lions, καθώς το Φεστιβάλ παρήγαγε έσοδα ύψους 72 εκατ. δολαρίων και το 10% των συμμετοχών του προέρχεται από τον Publicis. 

Η απόφαση θα είναι "πραγματικά προβληματική", δήλωσε ο Syl Saller, global chief marketing officer της Diageo, η οποία χρησιμοποιεί τη Leo Burnett στην Αυστραλία. "Νομίζω ότι είναι ένα λάθος, διότι τα δημιουργικά έργα αξίζουν επιβράβευσης και ένας από τους λόγους για τους οποίους εκτιμούμε τα βραβεία είναι πως, αποδεδειγμένα, οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα".

Ο Global Chief Marketing Officer της Chevrolet, Tim Mahoney, ο οποίος συνεργάζεται με ορισμένα καταστήματα της Publicis στις διεθνείς αγορές, δήλωσε ότι η απόφαση του ομίλου δεν θα βλάψει τη συνολική κίνηση, αλλά είχε τις επιφυλάξεις του. «Και οι Κάννες και τα Effies είναι σημαντικά για εμάς», δήλωσε ο Mahoney και συνέχισε: "Δημιουργούν ένα κίνητρο για καλύτερη δουλειά και ως αποτέλεσμα είναι καλό και για τις εταιρείες, επειδή μπορούν να προσελκύσουν καλύτερα ταλέντα".

Ο Keith Weed, επικεφαλής μάρκετινγκ και υπεύθυνος επικοινωνίας της Unilever, δήλωσε ότι η απουσία του Publicis Groupe θα καταστήσει τις Κάννες και άλλα παρόμοιες διοργανώσεις "λιγότερο αποτελεσματικές". "Το μόνο πράγμα που κάνουμε στο CES είναι ότι συναντάμε όλους τους συνεργάτες μας και στη συνέχεια στις Κάννες είμαστε επίσης σε θέση να παρακολουθήσουμε την πρόοδο", δήλωσε ο Weed. 

Ο Pio Schunker, global head of integrated marketing στη Samsung Electronics, δήλωσε ότι η είσοδος σε θεσμούς βραβείων, είναι μια πρόκληση δημιουργίας για τους ομίλους και τις εταιρείες. 

"Είναι ένα μεγαλύτερο παιχνίδι για την ομάδα", δήλωσε ο Global Chief Creative Officer της Leo Burnett, Mark Tutssel και συνέχισε: "Είναι επανεφεύρεση".