To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Παγκόσμια πρωτοβουλία για το στίγμα του καρκίνου στον εργασιακό χώρο

Publicis: Παγκόσμια πρωτοβουλία για το στίγμα του καρκίνου στον εργασιακό χώρο

Όταν ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Publicis Groupe, Arthur Sadoun, αποκάλυψε ότι είχε καρκίνο τον Απρίλιο του 2022, έλαβε αρκετά μηνύματα που του εύχονταν καλή ανάρρωση ή του πρόσφεραν υποστήριξη. Αλλά έλαβε επίσης έναν ανησυχητικό αριθμό μαρτυριών από ανθρώπους του κλάδου που είχαν καρκίνο και φοβόντουσαν όχι μόνο για τη ζωή τους ή των αγαπημένων τους, αλλά και για τη δουλειά τους.
Ένα άτομο ανέφερε ότι έκανε διακοπές για να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για καρκίνο του μαστού. Ένας άλλος απέφυγε να πει στους συναδέλφους για τη διάγνωση του καρκίνου του παιδιού του, ώστε να μην φαίνεται αδύναμος στους ανωτέρους της εταιρείας. «Συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό που πολεμούσαμε εδώ δεν ήταν πραγματικότητα, αλλά αντίληψη, την αντίληψη ότι όταν αρρωσταίνεις, περνάς από δυνατός σε αδύναμος», δήλωσε ο Sadoun.
Ο Sadoun υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση ενός καρκινικού όγκου στον λαιμό του και υποβλήθηκε σε προληπτική ακτινοβολία και χημειοθεραπεία, αλλά ο ίδιος είπε στον κόσμο για τη διάγνωσή του. Συνειδητοποιώντας ότι δεν αισθάνονται όλοι καλά να κάνουν το ίδιο, ο Sadoun αποφάσισε να αναλάβει δράση.
Το αποτέλεσμα είναι το Working With Cancer, ένας παγκόσμιος διακλαδικός συνασπισμός για να τερματιστεί το στίγμα του καρκίνου στον εργασιακό χώρο. Με την υποστήριξη του Memorial Sloan Kettering Cancer Center, της MacMillan Cancer Research και του Gustave Roussy Institute, η πρωτοβουλία προσκαλεί τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο να δεσμευτούν να οικοδομήσουν ανοιχτές, υποστηρικτικές και προοδευτικές κουλτούρες εργασίας για τους υπαλλήλους τους.
Ο Sadoun εγκαινιάζει τη δέσμευση αυτή την εβδομάδα στο Νταβός σε συνεργασία με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, προσκαλώντας μερικές από τις εταιρείες με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο να συμμετάσχουν και να περιγράψουν τις δικές τους δεσμεύσεις έναντι των καρκινοπαθών στους οργανισμούς τους στο workingwithcancerpledge.com. Για να επιστήσει την προσοχή στο Working With Cancer, η Publicis δημιούργησε σχετική καμπάνια η οποία συνοδεύεται από ένα βίντεο που αποτελεί παράδειγμα της εμπειρίας καρκινοπαθών που κρύβουν την κατάστασή τους από τους συναδέλφους τους.

TAGS: Publicis