To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Το πρώτο άσχημο τρίμηνο του Sadoun

Publicis: Το πρώτο άσχημο τρίμηνο του Sadoun
Ο chief executive του Publicis Groupe, Arthur Sadoun γνώρισε το πρώτο άσχημο οικονομικό τρίμηνο από τον περασμένο Ιούνιο, που ανέλαβε την καθοδήγηση του πολυεθνικού ομίλου, καθώς η πτώση της οργανικής ανάπτυξης έφερε πτώση και στην αξία της μετοχής κατά 7%.

Η μείωση της τάξης του 2,1% στην οργανική ανάπτυξη το β' τρίμηνο του 2018 ήταν η πρώτη από την ανάληψη του ρόλου του CEO από τον Sadoun και συνοδεύεται από μείωση εσόδων 8,3% (στα 2,2 δισ. ευρώ) σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017.

Η περιφέρεια Ευρώπης επλήγη επίσης από μείωση της οργανικής ανάπτυξης κατά 1,7% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η οποία αποδόθηκε στην προσωρινή αναστολή των καμπανιών  από τους πελάτες λόγω της εισαγωγής του νέου GDPR. Ωστόσο, το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν ένα φωτεινό σημείο, με αύξηση της τάξης του 1,7% στην ίδια περίοδο.

Σχολιάζοντας τα παραπάνω, ο Sadoun δήλωσε: «Συνολικά, τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, σε συνδυασμό με τις εντυπωσιακές νίκες σε new business που θα ξεκινήσουν να αυξάνονται κατά το δεύτερο εξάμηνο, μας κάνουν να είμαστε σίγουροι ότι θα επιτύχουμε τον αρχικό μας στόχο, να βελτιώσουμε την ανάπτυξη και το περιθώριο έναντι του 2017».