To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Puma: Στη Havas Media το παγκόσμιο media buying and planning

Puma: Στη Havas Media το παγκόσμιο media buying and planning
Η Puma επέλεξε τη Havas Media για να στείλει τον παγκόσμιο media buying and planning λογαριασμό, με την ανάθεση να τίθεται σε ισχύ από τις αρχές του 2019.

Η συγκεκριμένη συνεργασία προέκυψε έπειτα από μια παγκόσμια αναθεώρηση που διαχειρίστηκε η συμβουλευτική ID Comms. Η Puma συνεργάζεται με τη J. Walter Thompson για το δημιουργικό, την οποία επέλεξε τον Δεκέμβριο του 2013, μετά από σχετική διαγωνιστική διαδικασία.

"Αυτή είναι μια συναρπαστική στιγμή για την Puma, καθώς συνεχίζουμε να εξελίσσουμε την προσέγγιση μας στο καταναλωτικό marketing και στον τρόπο με τον οποίο φτάνουμε στους καταναλωτές μας. Είμαστε εντυπωσιασμένοι από τις ισχυρές στρατηγικές δεξιότητες και τη φιλόδοξη σκέψη της Havas Media", δήλωσε σχετικά ο global director, brand and marketing της Puma, Adam Petrick.

Η νέα επιτυχία της Havas Media ακολουθεί την πρόσφατη ανακήρυξή της σε integrated media agency για την αλυσίδα εστιατορίων Papa John.

Τέλος, η Puma δαπάνησε περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια για το paid marketing παγκοσμίως την περσινή χρονιά, σύμφωνα με τη συμβουλευτική R3.
TAGS: Havas Media, Puma