Quicken Loans: Media ανάθεση στη UM

Η εταιρεία στεγαστικών δανείων Quicken Loans ολοκλήρωσε την αναθεώρηση του media buying and planning λογαριασμού, που ξεκίνησε τον Ιανουάριο, επιλέγοντας τη UM του δικτύου IPG Mediabrands σαν την βασική της συνεργάτιδα.
Συγκεκριμένα, η UM θα είναι επιφορτισμένη με τη δημιουργία και εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου media σχεδίου για την προώθηση του brand awareness γύρω από τις μάρκες Quicken Loans και Rocket Mortgage, και θα συνεργάζεται στενά με την ομάδα marketing της Quicken Loans για την έναρξη πρωτοβουλιών μέσα στο 2019.
Το δημιουργικό αποτελούσε αρχικά αντικείμενο in-house χειρισμού, ενώ στη συνέχεια προέκυψαν συνεργασίες ανά project, όπως αυτή με τη Huge για την καμπάνια του Super Bowl 2018.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, η Quicken Loans ξόδεψε πάνω από 409 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμο marketing στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά κι άλλα 216 εκατομμύρια στο πρώτο εξάμηνο του 2018.
Συγκεκριμένα, η UM θα είναι επιφορτισμένη με τη δημιουργία και εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου media σχεδίου για την προώθηση του brand awareness γύρω από τις μάρκες Quicken Loans και Rocket Mortgage, και θα συνεργάζεται στενά με την ομάδα marketing της Quicken Loans για την έναρξη πρωτοβουλιών μέσα στο 2019.
Το δημιουργικό αποτελούσε αρχικά αντικείμενο in-house χειρισμού, ενώ στη συνέχεια προέκυψαν συνεργασίες ανά project, όπως αυτή με τη Huge για την καμπάνια του Super Bowl 2018.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, η Quicken Loans ξόδεψε πάνω από 409 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμο marketing στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά κι άλλα 216 εκατομμύρια στο πρώτο εξάμηνο του 2018.