RBI: Παγκόσμιος επικεφαλής για τα media ο Jerry Daykin
Ο Jerry Daykin έχει οριστεί παγκόσμιος επικεφαλής των media για τη
Restaurant Brands International (RBI), τη μητρική εταιρεία της αμερικανικής αλυσίδας εστιατορίων, Burger King. Από
τον νέο ρόλο ο Daykin θα επιβλέπει τη στρατηγική
και την εκτέλεση των media σε όλο το χαρτοφυλάκιο της RBI, το οποίο περιλαμβάνει άλλες γνωστές μάρκες όπως οι Popeyes και Tim Hortons.
Ο Daykin φέρνει μια πληθώρα εμπειρίας στο ρόλο, έχοντας προηγουμένως ηγηθεί παγκόσμιων στρατηγικών media σε εταιρείες όπως η Diageo και η GSK. Η τεχνογνωσία του στον ψηφιακό μετασχηματισμό και το μάρκετινγκ χωρίς αποκλεισμούς αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προώθηση της παρουσίας της RBI στα media παγκοσμίως.
Ο Daykin φέρνει μια πληθώρα εμπειρίας στο ρόλο, έχοντας προηγουμένως ηγηθεί παγκόσμιων στρατηγικών media σε εταιρείες όπως η Diageo και η GSK. Η τεχνογνωσία του στον ψηφιακό μετασχηματισμό και το μάρκετινγκ χωρίς αποκλεισμούς αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προώθηση της παρουσίας της RBI στα media παγκοσμίως.