Reddit: Λανσάρει επίσημα το Dynamic Ads

Ένα χρόνο αφότου η Reddit παρουσίασε για πρώτη φορά το νεότερο διαφημιστικό της προϊόν
-Dynamic Product Ads- η εταιρεία ανακοίνωσε την κυκλοφορία του σε όλους
τους διαφημιζόμενους.
Η λειτουργία του Dynamic Product Ads συνδυάζει τα σήματα αγορών με τη μηχανική μάθηση και τους καταλόγους προϊόντων των διαφημιζόμενων για να παρουσιάζει προϊόντα στους χρήστες εντός σχετικών subreddits. Εισάγοντας εγγενώς σχετικά προϊόντα εντός των subreddits, όπου εκτυλίσσεται η συζήτηση μεταξύ χρηστών στην εφαρμογή, οι άνθρωποι θα μπορούν να συνδεθούν με προϊόντα τη στιγμή που τα αναζητούν. Πέρα από τη χρήση εικόνων και τιμολόγησης απευθείας από τον κατάλογο ενός brand, αυτές οι τοποθετήσεις θα περιλαμβάνουν επίσης λειτουργικότητα επαναστόχευσης, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν προϊόντα με τα οποία οι χρήστες έχουν ήδη ασχοληθεί στον ιστότοπο της επωνυμίας.
Από την κυκλοφορία του Dynamic Product Ads σε beta πέρυσι, η Reddit ανέφερε ότι έχει επιτύχει θετικά αποτελέσματα: «Το πρώτο τρίμηνο του 2025, οι διαφημιζόμενοι που εκτέλεσαν το Dynamic Product Ads αλλά και τυπικές καμπάνιες είδαν δυο φορές υψηλότερη Απόδοση Δαπάνης Διαφήμισης (ROAS) με το Dynamic Product Ads», δηλώνει η εταιρεία.
Η λειτουργία του Dynamic Product Ads συνδυάζει τα σήματα αγορών με τη μηχανική μάθηση και τους καταλόγους προϊόντων των διαφημιζόμενων για να παρουσιάζει προϊόντα στους χρήστες εντός σχετικών subreddits. Εισάγοντας εγγενώς σχετικά προϊόντα εντός των subreddits, όπου εκτυλίσσεται η συζήτηση μεταξύ χρηστών στην εφαρμογή, οι άνθρωποι θα μπορούν να συνδεθούν με προϊόντα τη στιγμή που τα αναζητούν. Πέρα από τη χρήση εικόνων και τιμολόγησης απευθείας από τον κατάλογο ενός brand, αυτές οι τοποθετήσεις θα περιλαμβάνουν επίσης λειτουργικότητα επαναστόχευσης, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν προϊόντα με τα οποία οι χρήστες έχουν ήδη ασχοληθεί στον ιστότοπο της επωνυμίας.
Από την κυκλοφορία του Dynamic Product Ads σε beta πέρυσι, η Reddit ανέφερε ότι έχει επιτύχει θετικά αποτελέσματα: «Το πρώτο τρίμηνο του 2025, οι διαφημιζόμενοι που εκτέλεσαν το Dynamic Product Ads αλλά και τυπικές καμπάνιες είδαν δυο φορές υψηλότερη Απόδοση Δαπάνης Διαφήμισης (ROAS) με το Dynamic Product Ads», δηλώνει η εταιρεία.