Ribena: Λανσάρει νέα brand πλατφόρμα

Η Ribena εγκατέλειψε το «Blackcurrant Artistry since 1938»
για μια νέα brand πλατφόρμα,
σηματοδοτώντας μια σημαντική
αλλαγή κατεύθυνσης. Tο 2019,
όταν ξεκίνησε η προηγούμενη
πλατφόρμα,
είχε επικεντρωθεί στην
αξιοποίηση της «κληρονομιάς και της
τέχνης» του
brand, για να
προσελκύσει
ένα μεγαλύτερο σε ηλικία κοινό.
Με τη νέα πλατφόρμα «Chin Up»,
η Ribena στοχεύει να βοηθήσει
τους ανθρώπους να γελούν στις
πιο άβολες στιγμές της ζωής τους.
Η καμπάνια, την οποία δημιούργησε η BBH, επικεντρώνεται σε δύο ταινίες - η πρώτη παρουσιάζει έναν άντρα που νιώθει ότι τον κρίνουν καθώς προσπαθεί να παρκάρει, ενώ η άλλη δείχνει μια γυναίκα να ελέγχει την αντανάκλασή της σε ένα φιμέ τζάμι αυτοκινήτου. Η καμπάνια ύψους 7 εκατ. λιρών θα «τρέξει» σε ΟΟH, digital και social μέσα, καθώς και εντός των καταστημάτων, για να προσεγίσει το 91% των ενηλίκων στη Βρετανία.
Η Head of Ribena της μητρικής Suntory Beverage & Food, Charlotte Flook, δήλωσε ότι το brand έχει «ισχυρή» ανάπτυξη της τάξεως του 15%, καθιστώντας τώρα την «τέλεια στιγμή» για να ξεκινήσει μια νέα πλατφόρμα και καμπάνια.
Η καμπάνια, την οποία δημιούργησε η BBH, επικεντρώνεται σε δύο ταινίες - η πρώτη παρουσιάζει έναν άντρα που νιώθει ότι τον κρίνουν καθώς προσπαθεί να παρκάρει, ενώ η άλλη δείχνει μια γυναίκα να ελέγχει την αντανάκλασή της σε ένα φιμέ τζάμι αυτοκινήτου. Η καμπάνια ύψους 7 εκατ. λιρών θα «τρέξει» σε ΟΟH, digital και social μέσα, καθώς και εντός των καταστημάτων, για να προσεγίσει το 91% των ενηλίκων στη Βρετανία.
Η Head of Ribena της μητρικής Suntory Beverage & Food, Charlotte Flook, δήλωσε ότι το brand έχει «ισχυρή» ανάπτυξη της τάξεως του 15%, καθιστώντας τώρα την «τέλεια στιγμή» για να ξεκινήσει μια νέα πλατφόρμα και καμπάνια.