To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ribena: Λανσάρει νέα brand πλατφόρμα

Ribena: Λανσάρει  νέα brand πλατφόρμα
Η Ribena εγκατέλειψε το «Blackcurrant Artistry since 1938» για μια νέα brand πλατφόρμα, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή κατεύθυνσης. Tο 2019, όταν ξεκίνησε η προηγούμενη πλατφόρμα, είχε επικεντρωθεί στην αξιοποίηση της «κληρονομιάς και της τέχνης» του brand, για να προσελκύσει ένα μεγαλύτερο σε ηλικία κοινό. Με τη νέα πλατφόρμα «Chin Up», η Ribena στοχεύει να βοηθήσει τους ανθρώπους να γελούν στις πιο άβολες στιγμές της ζωής τους.
Η καμπάνια, την οποία δημιούργησε η BBH, επικεντρώνεται σε δύο ταινίες - η πρώτη παρουσιάζει έναν άντρα που νιώθει ότι τον κρίνουν καθώς προσπαθεί να παρκάρει, ενώ η άλλη δείχνει μια γυναίκα να ελέγχει την αντανάκλασή της σε ένα φιμέ τζάμι αυτοκινήτου. Η καμπάνια ύψους 7 εκατ. λιρών θα «τρέξει» σε ΟΟH, digital και social μέσα, καθώς και εντός των καταστημάτων, για να προσεγίσει το 91% των ενηλίκων στη Βρετανία.
Η Head of Ribena της μητρικής Suntory Beverage & Food, Charlotte Flook, δήλωσε ότι το brand έχει «ισχυρή» ανάπτυξη της τάξεως του 15%, καθιστώντας τώρα την «τέλεια στιγμή» για να ξεκινήσει μια νέα πλατφόρμα και καμπάνια.