To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

S4 Capital: Δύο εξαγορές από τον Sir Martin Sorrell

S4 Capital: Δύο εξαγορές από τον Sir Martin Sorrell

Mε δύο σημαντικές εξαγορές ξεκίνησε το 2021 η S4 Capital του Sir Martin Sorrell.

Συγκεκριμένα, ο διεθνής όμιλος απέκτησε την Decoded Advertising και την εταιρεία performance Metric Theory, που έχουν και οι δύο έδρα τις ΗΠΑ. 

Η Decoded Advertising δημιουργήθηκε πριν από έξι χρόνια και η εξαγορά της εκτιμάται πως άγγιξε τα 150 εκατ. λίρες. Αναμένεται να ενσωματωθεί στο δίκτυο της MediaMonks. Όσον αφορά τη Metric Theory, που ασχολείται με το performance marketing, δραστηριοποιείται στο San-Francisco και αναμένεται να ενταχθεί στη MightyHive, την εταιρεία της S4 που ασχολείται κατά κύριο λόγο με το programmating. 

Σημειώνεται πως μέσα στο 2020 η MediaMonks απορρόφησε τις Firewood, το influencer agency IMA και το γαλλικό creative agency Dare.Win. Επίσης, η MightyHive συγχωνεύθηκε με την Digodat, που διαθέτει ηγετική παρουσία στη Λατινική Αμερική, την κορυφαία στην Αυστραλία, Lens10, την Orca Pacific στις ΗΠΑ και τη βρετανική Brightblue, καθώς ο όμιλος του Sir Martin Sorrell αναπτύσσεται συνεχώς. 

Υπενθυμίζεται πως η S4 Capital έκλεισε το -πολύ δύσκολο για τους περισσότερους εκπροσώπους της αγοράς επικοινωνίας- 2020 με άνοδo πωλήσεων, κερδών και εργαζομένων. Τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 79% και ξεπέρασαν τα 100 εκατ. δολάρια, δημιουργώντας ξεκάθαρη δυναμική περαιτέρω ανάπτυξης για τη συνέχεια. Μάλιστα, και ο ίδιος ο Sorrell έχει εκφράσει δημόσια και ξεκάθαρα την αισιοδοξία του για την πορεία του ομίλου την τρέχουσα χρονιά, τονίζοντας πως αναμένεται αύξηση του παγκόσμιου ΑΕΠ κατά 5-6% αλλά και σημαντικών παγκόσμιων -διαφημιστικών- γεγονότων όπως οι Ολυμπιακοί του Τόκιο και το Euro 2021.


TAGS: S4 Capital