To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

S4 Capital: Εξαγόρασε την Tomorrow στην Κίνα

S4 Capital: Εξαγόρασε  την Tomorrow στην Κίνα
Λίγες μόλις ημέρες μετά την εξαγορά δυο agencies στις ΗΠΑ, η S4 Capital του Sir Martin Sorrell προχωρά σε μια ακόμη δυναμική κίνηση, αυτή την φορά στην Ασία.

Συγκεκριμένα προχώρησε στην εξαγορά της Tomorrow, ενός creative agency με 50 στελέχη και έδρα στην Σαγκάη, που πρόκειται να ενταχθεί στο δίκτυο της MediaMonks.

Με την κίνηση αυτή η MediaMonks σχεδόν διπλασιάζει το ανθρώπινο δυναμικό της στην Κίνα ενώ προσθέτει στο portfolio της πελάτες όπως οι Burberry, Budweiser, Beyond Meat, Coca-Cola, Starbucks, Crocs και Red Bull as clients.

Η Τomorrow ιδρύθηκε το 2015 από τον Rogier Bikker, ο οποίος αναμένεται να είναι και ο Μanaging Director του νέου σχήματος, που στην αρχή θα φέρει την επωνυμία MediaMonks.

Όπως όμως έχει ανακοινώσει ο Sorrell ένα νέο ενοποιημένο brand αναμένεται να παρουσιάστεί σύντομα. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Victor Knaap, CEO της MediaMonks και executive director S4 Capital προανήγγειλε και άλλες κινήσεις στην χώρα καθώς δήλωσε σχετικά πως «οπωσδήποτε εξετάζουμε, ειδικά με την προσθήκη του Rogier, περισσότερες συγχωνεύσεις στην Κίνα.

Ο Sir Martin έχει δηλώσει πως πρέπει το 40% του τζίρου μας να προέρχεται από την Ασία και αυτή την στιγμή είμαστε στο 12%». Επίσης υπογράμμισε πως η MediaMonks κατέγραψε άνοδο 45% πέρσι στην Κίνα ενώ και η Tomorrow παρουσίασε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.