Sainsbury: Νέα retail media πλατφόρμα της Nectar360

Η Nectar360, η loyalty retail media επιχείρηση της Sainsbury, ανακοίνωσε
την επερχόμενη κυκλοφορία μιας νέας ενοποιημένης retail media πλατφόρμας, της Nectar360 Pollen. Η νέα πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη για να λύσει
τα μεγαλύτερα προβλήματα του κλάδου και να υποστηρίξει την αποστολή
της Nectar360 να δημιουργήσει πολύτιμες σχέσεις μεταξύ των πελατών και
των αγαπημένων τους brands.
Δημιουργημένη εσωτερικά από τη Sainsbury's και τη Nectar360 και συν-δημιουργημένη με συνεργαζόμενα brands και agencies, η ιδιόκτητη πλατφόρμα αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025 και θα προωθήσει περαιτέρω τη φιλοδοξία της Nectar360 να γίνει ηγέτης παγκόσμιας κλάσης στον αναπτυσσόμενο κλάδο των λιανικών μέσων. Θα επαναπροσδιορίσει τον τρόπο λειτουργίας του retail media καθημερινά, προσφέροντας την πιο εύκολη στη χρήση πλατφόρμα στην αγορά, όπου brands και agencies θα υποστηρίζονται σε κάθε βήμα από την ομάδα της Nectar360.
Ο Amir Rasekh, διευθύνων σύμβουλος της Nectar360, δήλωσε: «Η φιλοδοξία της Nectar360 είναι να γίνει ηγέτης παγκόσμιας κλάσης στον κλάδο του retail media, γι' αυτό και λανσάρουμε τη Nectar360 Pollen - την πιο προηγμένη πλατφόρμα του είδους της στη Βρετανία».
Δημιουργημένη εσωτερικά από τη Sainsbury's και τη Nectar360 και συν-δημιουργημένη με συνεργαζόμενα brands και agencies, η ιδιόκτητη πλατφόρμα αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025 και θα προωθήσει περαιτέρω τη φιλοδοξία της Nectar360 να γίνει ηγέτης παγκόσμιας κλάσης στον αναπτυσσόμενο κλάδο των λιανικών μέσων. Θα επαναπροσδιορίσει τον τρόπο λειτουργίας του retail media καθημερινά, προσφέροντας την πιο εύκολη στη χρήση πλατφόρμα στην αγορά, όπου brands και agencies θα υποστηρίζονται σε κάθε βήμα από την ομάδα της Nectar360.
Ο Amir Rasekh, διευθύνων σύμβουλος της Nectar360, δήλωσε: «Η φιλοδοξία της Nectar360 είναι να γίνει ηγέτης παγκόσμιας κλάσης στον κλάδο του retail media, γι' αυτό και λανσάρουμε τη Nectar360 Pollen - την πιο προηγμένη πλατφόρμα του είδους της στη Βρετανία».