Sanofi: Αναθεωρεί τα παγκόσμια media

Η Sanofi αποφάσισε να προχωρήσει σε αναθεώρηση του, ύψους 900 εκατομμυρίων ευρώ, παγκόσμιου media λογαριασμού της.
Η κίνηση του γαλλικού πολυεθνικού φαρμακευτικού ομίλου ακολουθεί την ολοκλήρωση εξαγοράς του τμήματος καταναλωτικών φαρμάκων της γερμανικής ανταγωνίστριας Boehringer Ingelheim στη διάρκεια της περσινής χρονιάς.
Η Zenith της Publicis Media είναι εκείνη που χειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του media planning and buying της Sanofi, ενώ η Group M του ομίλου WPP είναι υπεύθυνη για ορισμένες από τις επιχειρήσεις που ανήκαν στην Boehringer Ingelheim. Η Sanofi έχει αναθέσει στη λονδρέζικη συμβουλευτική ID Comms να χειριστεί τη διαδικασία της αναθεώρησης, η οποία καλύπτει 60 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ιαπωνίας.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν πως η φαρμακευτική εταιρεία έχει αφήσει να εννοηθεί στις συμμετέχουσες πως δεν θα συγκεντρώσει τα media της σε ένα και μόνο group.
Η κίνηση του γαλλικού πολυεθνικού φαρμακευτικού ομίλου ακολουθεί την ολοκλήρωση εξαγοράς του τμήματος καταναλωτικών φαρμάκων της γερμανικής ανταγωνίστριας Boehringer Ingelheim στη διάρκεια της περσινής χρονιάς.
Η Zenith της Publicis Media είναι εκείνη που χειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του media planning and buying της Sanofi, ενώ η Group M του ομίλου WPP είναι υπεύθυνη για ορισμένες από τις επιχειρήσεις που ανήκαν στην Boehringer Ingelheim. Η Sanofi έχει αναθέσει στη λονδρέζικη συμβουλευτική ID Comms να χειριστεί τη διαδικασία της αναθεώρησης, η οποία καλύπτει 60 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ιαπωνίας.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν πως η φαρμακευτική εταιρεία έχει αφήσει να εννοηθεί στις συμμετέχουσες πως δεν θα συγκεντρώσει τα media της σε ένα και μόνο group.