SC Johnson: Στο WPP Group o διαφημιστικός λογαριασμός

Τον διεθνή όμιλο επικοινωνίας WPP επέλεξε η SC Johnson για να
συγκεντρώσει και να ενοποιήσει τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της μετά από σχετικό διαγωνισμό. Οι εταιρείες Ogilvy και
VMLY&R Commerce ήταν επικεφαλής στη διαδικασία του spec.
Η SC Johnson δεν έχει αποκαλύψει το ύψος της διαφημιστικής της δαπάνης, ωστόσο αναλυτές εκτιμούν ότι η εταιρεία πίσω από brands όπως τα Autan, Glade και Duck επενδύει παγκοσμίως γύρω στο 1 δισ. δολάρια.
Το 2014, η εταιρεία μοίρασε τον creative λογαριασμό της μεταξύ των Ogilvy και Energy BBDO της Omnicom, μετά από μια συνεργασία 50 ετών με την FCB της Interpublic Group of Cos. Η νίκη είναι σημαντική για την WPP και ιδιαίτερα για την Ogilvy, η οποία αναδείχθηκε και The Agency Network of the Year στo Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Η VMLY&R, γνωστή για το digital και e-commerce, έχει επίσης επικεντρωθεί στο να ενισχύσει την ηγετική παρουσία της.
Η SC Johnson δεν έχει αποκαλύψει το ύψος της διαφημιστικής της δαπάνης, ωστόσο αναλυτές εκτιμούν ότι η εταιρεία πίσω από brands όπως τα Autan, Glade και Duck επενδύει παγκοσμίως γύρω στο 1 δισ. δολάρια.
Το 2014, η εταιρεία μοίρασε τον creative λογαριασμό της μεταξύ των Ogilvy και Energy BBDO της Omnicom, μετά από μια συνεργασία 50 ετών με την FCB της Interpublic Group of Cos. Η νίκη είναι σημαντική για την WPP και ιδιαίτερα για την Ogilvy, η οποία αναδείχθηκε και The Agency Network of the Year στo Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Η VMLY&R, γνωστή για το digital και e-commerce, έχει επίσης επικεντρωθεί στο να ενισχύσει την ηγετική παρουσία της.