Scholl: Τρεις για τον global λογαριασμό
Η Scholl Wellness Company
ξεκίνησε review των παγκόσμιων
δημιουργικών της απαιτήσεων
μετά την πώληση της Reckitt
Benckiser (RB) στη Yellow
Wood Partners. Σύμφωνα με
το Campaign
οι BBD Perfect
Storm, Iris και St
Luke's συμμετέχουν στο review
που επιμελείται η
Oystercatchers.
Η Scholl είχε συνεργαστεί στο
παρελθόν με τη Havas Germany.
Ο Vice President of Marketing της Scholl, Adrian Mooney, δήλωσε: «Η Scholl είναι κορυφαίο και αγαπημένο brand στην αγορά στην περιποίηση ποδιών σε όλη την Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Αυστραλία. Με νέα ιδιοκτησία, η ομάδα που χτίζουμε έχει μια μοναδική και συναρπαστική ευκαιρία να γράψει ένα νέο κεφάλαιο για τo brand και τους καταναλωτές που εμπιστεύονται τα οφέλη που προσφέρουμε. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε το review με τα τρία agencies και να συνεργαστούμε με το νικητή, ο οποίος θα είναι κεντρικός για την επανατοποθέτηση του brand και την προβολή των μοναδικών προϊόντων μας». To αποτέλεσμα του διαγωνισμού αναμένεται να ανακοινωθεί τον Μάρτιο του 2022
Ο Vice President of Marketing της Scholl, Adrian Mooney, δήλωσε: «Η Scholl είναι κορυφαίο και αγαπημένο brand στην αγορά στην περιποίηση ποδιών σε όλη την Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Αυστραλία. Με νέα ιδιοκτησία, η ομάδα που χτίζουμε έχει μια μοναδική και συναρπαστική ευκαιρία να γράψει ένα νέο κεφάλαιο για τo brand και τους καταναλωτές που εμπιστεύονται τα οφέλη που προσφέρουμε. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε το review με τα τρία agencies και να συνεργαστούμε με το νικητή, ο οποίος θα είναι κεντρικός για την επανατοποθέτηση του brand και την προβολή των μοναδικών προϊόντων μας». To αποτέλεσμα του διαγωνισμού αναμένεται να ανακοινωθεί τον Μάρτιο του 2022