To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Scholl: Τρεις για τον global λογαριασμό

Scholl: Τρεις για τον  global λογαριασμό
Η Scholl Wellness Company ξεκίνησε review των παγκόσμιων δημιουργικών της απαιτήσεων μετά την πώληση της Reckitt Benckiser (RB) στη Yellow Wood Partners. Σύμφωνα με το Campaign οι BBD Perfect Storm, Iris και St Luke's συμμετέχουν στο review που επιμελείται η Oystercatchers. Η Scholl είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με τη Havas Germany.
 Ο Vice President of Marketing της Scholl, Adrian Mooney, δήλωσε: «Η Scholl είναι κορυφαίο και αγαπημένο brand στην αγορά στην περιποίηση ποδιών σε όλη την Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Αυστραλία. Με νέα ιδιοκτησία, η ομάδα που χτίζουμε έχει μια μοναδική και συναρπαστική ευκαιρία να γράψει ένα νέο κεφάλαιο για τo brand και τους καταναλωτές που εμπιστεύονται τα οφέλη που προσφέρουμε. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε το review με τα τρία agencies και να συνεργαστούμε με το νικητή, ο οποίος θα είναι κεντρικός για την επανατοποθέτηση του brand και την προβολή των μοναδικών προϊόντων μας». To αποτέλεσμα του διαγωνισμού αναμένεται να ανακοινωθεί τον Μάρτιο του 2022