To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε επιβράδυνση οι εξαγορές στο χώρο της διαφήμισης

Σε επιβράδυνση οι εξαγορές στο χώρο της διαφήμισης
Σημαντική επιβράδυνση του αριθμού εξαγορών καταγράφεται τα τελευταία χρόνια στο χώρο της διαφήμισης.

Σύμφωνα με τα τελευταία συμπεράσματα της Comvergence, το 2019, οι μεγάλες εταιρείες επικοινωνίας και οι management consultants προχώρησαν μόνο σε 51 σχετικές συμφωνίες. Πρόκειται για σχεδόν τις μισές από όσες υλοποιήθηκαν μόλις πριν από μερικά χρόνια, έχοντας μειωθεί κατά 57% από το 2016, το τελευταίο έτος για το οποίο η Comvergence παρουσιάζει στοιχεία στη φετινή της έκθεση.

 «Παρά την επιβράδυνση του αριθμού των εξαγορών, ο αριθμός των εμπλεκόμενων εργαζομένων έχει αυξηθεί», σημειώνει η έκθεση, προσθέτοντας ότι όσο και αν αποτελεί έκπληξη, η δραστηριότητα 
προέρχεται κυρίως από νεοεισερχόμενους στην αγορά και όχι από τις πιο εδραιωμένες εταιρείες. Η S4 Capital του Martin Sorrell ήταν η τρίτη κατά σειρά εταιρεία, η οποία επέδειξε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την πραγματοποιήση εξαγορών, μετά την Dentsu και την Accenture Interactive.

Η πρώην εταιρεία του Sorrell, η WPP, εν τω μεταξύ, πραγματοποίησε μόνο μία εξαγορά το 2019.  Ήταν το έτος με τη μικρότερη δραστηριότητα σε αυτό τον τομέα για την εταιρεία από τότε που η Comvergence άρχισε να παρακολουθεί την αγορά. Aπό την άλλη, η νεοεισερχόμενη Fimalac, μια γαλλική holding εταιρεία, αγόρασε πρόσφατα ένα πλειοψηφικό μερίδιο (74%) στην Jellyfish, που εδρεύει στο Λονδίνο.