To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε MediaCom και Essence τα media της Mars διεθνώς

Σε MediaCom και Essence  τα media της Mars διεθνώς
Η WPP διατήρησε τα media της Mars, με τη MediaCom να συνεχίζει να διαχειρίζεται τα παγκόσμια media και την Essence να ειδικεύεται σε programmatic video, social και search. Η Mars επεκτείνει τη σχέση της με τον όμιλο WPP από την αρχή του τρέχοντος έτους έως το τέλος του 2025, καλύπτοντας τις Mars Wrigley, Mars Petcare και Mars Food. Ο επαναδιορισμός της MediaCom έρχεται μετά το review που έλαβε χώρα καθ' όλην τη διάρκεια του 2021, σε μια εσωτερική διαδικασία που φαίνεται να μην εμπλέκονται εξωτερικά άλλα agencies.
Η Mars το περιέγραψε ως ένα «νέο όραμα» για το μάρκετινγκ, με το τίτλο «Building brands for mutual value». Αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει νέες προσεγγίσεις για την αφοσίωση των καταναλωτών, τη γνώση δεδομένων, το ψηφιακό μάρκετινγκ και το σκοπό του brand. O Chief Brand and Content Officer της Mars Wrigley και Executive Sponsor for Media της Mars Inc, Rankin Carroll, δήλωσε: «Σχεδιάσαμε ένα λεπτομερές όραμα και σχέδιο λειτουργίας για το επόμενο κύμα μετασχηματισμού των media στη Mars. Μας έκανε εντύπωση η δέσμευση της WPP να εξελίξει τη δική της ολοκληρωμένη ομάδα για να υλοποιήσει αυτό το όραμα, βασιζόμενη στην αξιόπιστη συνεργασία μας με τη MediaCom, αλλά προσθέτοντας το digital-first thinking από άλλους συνεργάτες της.