Σε MediaCom και Essence τα media της Mars διεθνώς

Η WPP διατήρησε τα media της
Mars, με τη MediaCom να συνεχίζει να διαχειρίζεται τα παγκόσμια
media και την Essence να ειδικεύεται σε programmatic video, social
και search. Η Mars επεκτείνει τη
σχέση της με τον όμιλο WPP από την αρχή
του τρέχοντος έτους
έως το τέλος του
2025, καλύπτοντας
τις Mars Wrigley,
Mars Petcare και
Mars Food. Ο επαναδιορισμός της
MediaCom έρχεται μετά το review
που έλαβε χώρα καθ' όλην τη διάρκεια του 2021, σε μια εσωτερική διαδικασία που φαίνεται να μην εμπλέκονται εξωτερικά άλλα agencies.
Η Mars το περιέγραψε ως ένα «νέο όραμα» για το μάρκετινγκ, με το τίτλο «Building brands for mutual value». Αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει νέες προσεγγίσεις για την αφοσίωση των καταναλωτών, τη γνώση δεδομένων, το ψηφιακό μάρκετινγκ και το σκοπό του brand. O Chief Brand and Content Officer της Mars Wrigley και Executive Sponsor for Media της Mars Inc, Rankin Carroll, δήλωσε: «Σχεδιάσαμε ένα λεπτομερές όραμα και σχέδιο λειτουργίας για το επόμενο κύμα μετασχηματισμού των media στη Mars. Μας έκανε εντύπωση η δέσμευση της WPP να εξελίξει τη δική της ολοκληρωμένη ομάδα για να υλοποιήσει αυτό το όραμα, βασιζόμενη στην αξιόπιστη συνεργασία μας με τη MediaCom, αλλά προσθέτοντας το digital-first thinking από άλλους συνεργάτες της.
Η Mars το περιέγραψε ως ένα «νέο όραμα» για το μάρκετινγκ, με το τίτλο «Building brands for mutual value». Αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει νέες προσεγγίσεις για την αφοσίωση των καταναλωτών, τη γνώση δεδομένων, το ψηφιακό μάρκετινγκ και το σκοπό του brand. O Chief Brand and Content Officer της Mars Wrigley και Executive Sponsor for Media της Mars Inc, Rankin Carroll, δήλωσε: «Σχεδιάσαμε ένα λεπτομερές όραμα και σχέδιο λειτουργίας για το επόμενο κύμα μετασχηματισμού των media στη Mars. Μας έκανε εντύπωση η δέσμευση της WPP να εξελίξει τη δική της ολοκληρωμένη ομάδα για να υλοποιήσει αυτό το όραμα, βασιζόμενη στην αξιόπιστη συνεργασία μας με τη MediaCom, αλλά προσθέτοντας το digital-first thinking από άλλους συνεργάτες της.