To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Σε WPP και Dentsu η JPMorgan Chase

Σε WPP και Dentsu η JPMorgan Chase
Oλοκληρώθηκε το παγκόσμιο media spec της JPMorgan Chase με τον πολυεθνικό χρηματοοικονομικό κολοσσό να επιλέγει τις WPP και Dentsu σαν βασικούς συνεργάτες του διεθνώς. Η αναθεώρηση ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2020 και αφορούσε τη διαφημιστική επένδυση της JPMorgan Chase σε οffline media για τις ΗΠΑ, τη Βόρεια Ευρώπη και την Ασία.

Σύμφωνα με την COMvergence, πρόκειται για λογαριασμό ύψους 218 εκατ. δολαρίων. Αξίζει να σημειωθεί πως η JPMorgan Chase χειρίζεται inhouse το κομμάτι του digital media buying, που εκτιμάται πως αγγίζει τα 200 εκατ. δολάρια. Όπως, όμως, αναφέρει το Campaign στο πλαίσιο της νέας ανάθεσης, η WPP πρόκειται να δημιουργήσει μια ομάδα από media agencies του δικτύου Group M, η οποία θα φέρει την επωνυμία Team JPMC και θα αναλάβει να χειρίζεται το σύνολο του λογαριασμού, που περιλαμβάνει offline και digital planning, media buying, analytics, μετρήσεις και SEO.

Αξίζει να σημειωθεί πως η διαδικασία ξεκίνησε μόλις πέντε μήνες μετά την απόφαση της JPMorgan Chase να προαγάγει την TracyAnn Lim στο ρόλο της chief media officer.
TAGS: WPP, Dentsu Aegis