Sega: Στη Havas Entertainment τα media

H Sega επέλεξε τη Havas
Entertainment για τον πρόσφατα
ενοποιημένο multimedia λογαριασμό για την περιοχή της EMEA/
ANZ, μετά από σχετικό spec. Η
Havas Entertainment θα χειρίζεται τώρα 21 αγορές, προσθέτοντας
επιπλέον 16 αγορές υψηλής ανάπτυξης, όπως η
Αυστραλία, η Ολλανδία, η Ισπανία,
η Πολωνία και η
Σαουδική Αραβία, καθώς και
το εμβληματικό
παιχνίδι Sonic the
Hedgehog IP, στο υπάρχον roaster
της εταιρείας.
Η αποστολή της Havas Entertainment είναι να ενεργοποιήσει το χαρτοφυλάκιο των παιχνιδιών της Sega, συμπεριλαμβανομένων των Sonic, Persona, Yakuza και Total War μέσω καινοτόμων καμπανιών που βασίζονται σε δεδομένα που συνδέονται παγκοσμίως αλλά έχουν απήχηση τοπικά.
H Havas Entertainment έχει «τρέξει» πολλές καμπάνιες υψηλού αντίκτυπου της Sega, συμπεριλαμβανομένων της εξαγοράς του Sonic Superstars Westfield πέρυσι και μιας καμπάνιας πολλαπλών καναλιών του Persona 3 Reload νωρίτερα φέτος, με OOH activations σε βασικές παγκόσμιες τοποθεσίες. Ο Ντάνιελ Λαζαρίδης, αντιπρόεδρος του κεντρικού μάρκετινγκ της Sega, δήλωσε: «Λόγω των εξελισσόμενων επιχειρηματικών αναγκών μας, θέλαμε να ενοποιήσουμε τη στρατηγική μας για τα media, τον σχεδιασμό και τις αγορές κάτω από έναν συνεργάτη. Επιπλέον, θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε καινοτόμους, δημιουργικές και βασισμένες σε δεδομένα εκστρατείες μάρκετινγκ που είναι συνεκτικές σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά έχουν απήχηση και σε τοπικό».
Η αποστολή της Havas Entertainment είναι να ενεργοποιήσει το χαρτοφυλάκιο των παιχνιδιών της Sega, συμπεριλαμβανομένων των Sonic, Persona, Yakuza και Total War μέσω καινοτόμων καμπανιών που βασίζονται σε δεδομένα που συνδέονται παγκοσμίως αλλά έχουν απήχηση τοπικά.
H Havas Entertainment έχει «τρέξει» πολλές καμπάνιες υψηλού αντίκτυπου της Sega, συμπεριλαμβανομένων της εξαγοράς του Sonic Superstars Westfield πέρυσι και μιας καμπάνιας πολλαπλών καναλιών του Persona 3 Reload νωρίτερα φέτος, με OOH activations σε βασικές παγκόσμιες τοποθεσίες. Ο Ντάνιελ Λαζαρίδης, αντιπρόεδρος του κεντρικού μάρκετινγκ της Sega, δήλωσε: «Λόγω των εξελισσόμενων επιχειρηματικών αναγκών μας, θέλαμε να ενοποιήσουμε τη στρατηγική μας για τα media, τον σχεδιασμό και τις αγορές κάτω από έναν συνεργάτη. Επιπλέον, θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε καινοτόμους, δημιουργικές και βασισμένες σε δεδομένα εκστρατείες μάρκετινγκ που είναι συνεκτικές σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά έχουν απήχηση και σε τοπικό».