Segafredo Zanetti: Στην BBH ο παγκόσμιος δημιουργικός λογαριασμός

Η Segafredo Zanetti, η δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα καφέ στην Ιταλία,
όρισε την BBH ως τη νέα παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα (Global
Creative AOR), έπειτα από σχετική διαδικασία spec. Η BBH αναλαμβάνει να
αναπτύξει μια μοναδική και ξεχωριστή τοποθέτηση για το brand, η οποία «θα
πάει κόντρα» στα τυπικά μοτίβα της κατηγορίας καφέ, προκειμένου να διαφοροποιήσει τη Segafredo από τον παγκόσμιο ανταγωνισμό. Η νέα αυτή στρατηγική θα περιλαμβάνει
πλήρη ανανέωση της ταυτότητας, της αρχιτεκτονικής
και της επικοινωνίας της μάρκας.
Η Segafredo ανήκει στον Όμιλο Massimo Zanetti Beverage Group, έναν από τους πέντε κορυφαίους ομίλους παγκοσμίως στον τομέα του ιταλικού καφέ, με παρουσία σε 110 χώρες. Ο Giacomo Tesolin, διευθυντής μάρκετινγκ του ομίλου Massimo Zanetti Beverage, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την BBH στην προσπάθειά μας να επαναπροσδιορίσουμε το brand Segafredo. Η προσέγγισή των τεσσάρων βημάτων τους, που μας έδειξε πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε από τα στερεότυπα της κατηγορίας, αποδεικνύει ότι είναι ο ιδανικός συνεργάτης για να περάσουμε το brand στο επόμενο επίπεδο».
Η Segafredo ανήκει στον Όμιλο Massimo Zanetti Beverage Group, έναν από τους πέντε κορυφαίους ομίλους παγκοσμίως στον τομέα του ιταλικού καφέ, με παρουσία σε 110 χώρες. Ο Giacomo Tesolin, διευθυντής μάρκετινγκ του ομίλου Massimo Zanetti Beverage, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την BBH στην προσπάθειά μας να επαναπροσδιορίσουμε το brand Segafredo. Η προσέγγισή των τεσσάρων βημάτων τους, που μας έδειξε πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε από τα στερεότυπα της κατηγορίας, αποδεικνύει ότι είναι ο ιδανικός συνεργάτης για να περάσουμε το brand στο επόμενο επίπεδο».