To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Singapore Airlines: Global media AOR παραμένει η PHD

Singapore Airlines: Global  media AOR παραμένει η PHD
Έπειτα από πέντε χρόνια συνεργασίας με την PHD, η Singapore Airlines διατήρησε τη συνεργασία με το agency για τον media λογαριασμό της, σύμφωνα με το Campaign. Η εταιρεία επέλεξε την PHD το 2019 και οι συνολικές χρεώσεις του λογαριασμού για πέντε χρόνια ήταν μεταξύ 50 και 100 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η τοποθέτηση το 2019 ήταν διπλή, καθώς και η TBWA της Omnicom είχε αναλάβει τα δημιουργικά καθήκοντα της αεροπορικής εταιρείας. Η SIA ανέθεσε στην TBWA και την PHD να υιοθετήσουν μια νέα ολοκληρωμένη προσέγγιση για την από κοινού παροχή συνολικής στρατηγικής, δημιουργικών υπηρεσιών, media σχεδιασμού και λύσεων αφήγησης περιεχομένου. Η ομάδα που ανέλαβε ονομαζόταν SQ1. Η SIA ξεκίνησε την αναθέωρηση των media το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αν και δεν είναι σαφές πόσα media agencies συμμετείχαν στο διαγωνισμό, η αεροπορική εταιρεία τελικά αποφάσισε να διατηρήσει την PHD. Τόσο η PHD όσο και η SIA αρνήθηκαν να σχολιάσουν σε ερώτηη για σχολιασμό στο Campaign . Στην πρόσφατη μελέτη του Campaign's Top 50 brands, η SIA αναδείχθηκε στην πρώτη θέση ως η πιο αγαπημένη μάρκα στη Σιγκαπούρη.
Η SIA ήταν επίσης η μόνη αεροπορική εταιρεία στη Νοτιοανατολική Ασία με αρκετά υψηλή κατάταξη σε τουλάχιστον τρεις αγορές και εμφανίζεται στη συνολική περιφερειακή κατάταξη στη 16η θέση.