Singapore Airlines: Global media AOR παραμένει η PHD
Έπειτα από πέντε χρόνια συνεργασίας με την PHD, η Singapore
Airlines διατήρησε τη συνεργασία με το agency για τον media
λογαριασμό της, σύμφωνα με
το Campaign. Η εταιρεία επέλεξε
την PHD το 2019 και οι συνολικές χρεώσεις του λογαριασμού
για πέντε
χρόνια ήταν
μεταξύ 50
και 100 εκατομμυρίων
δολαρίων.
Η τοποθέτηση το 2019 ήταν διπλή, καθώς και η TBWA της Omnicom είχε αναλάβει τα δημιουργικά καθήκοντα της αεροπορικής εταιρείας. Η SIA ανέθεσε στην TBWA και την PHD να υιοθετήσουν μια νέα ολοκληρωμένη προσέγγιση για την από κοινού παροχή συνολικής στρατηγικής, δημιουργικών υπηρεσιών, media σχεδιασμού και λύσεων αφήγησης περιεχομένου. Η ομάδα που ανέλαβε ονομαζόταν SQ1. Η SIA ξεκίνησε την αναθέωρηση των media το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αν και δεν είναι σαφές πόσα media agencies συμμετείχαν στο διαγωνισμό, η αεροπορική εταιρεία τελικά αποφάσισε να διατηρήσει την PHD. Τόσο η PHD όσο και η SIA αρνήθηκαν να σχολιάσουν σε ερώτηη για σχολιασμό στο Campaign . Στην πρόσφατη μελέτη του Campaign's Top 50 brands, η SIA αναδείχθηκε στην πρώτη θέση ως η πιο αγαπημένη μάρκα στη Σιγκαπούρη.
Η SIA ήταν επίσης η μόνη αεροπορική εταιρεία στη Νοτιοανατολική Ασία με αρκετά υψηλή κατάταξη σε τουλάχιστον τρεις αγορές και εμφανίζεται στη συνολική περιφερειακή κατάταξη στη 16η θέση.
Η τοποθέτηση το 2019 ήταν διπλή, καθώς και η TBWA της Omnicom είχε αναλάβει τα δημιουργικά καθήκοντα της αεροπορικής εταιρείας. Η SIA ανέθεσε στην TBWA και την PHD να υιοθετήσουν μια νέα ολοκληρωμένη προσέγγιση για την από κοινού παροχή συνολικής στρατηγικής, δημιουργικών υπηρεσιών, media σχεδιασμού και λύσεων αφήγησης περιεχομένου. Η ομάδα που ανέλαβε ονομαζόταν SQ1. Η SIA ξεκίνησε την αναθέωρηση των media το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αν και δεν είναι σαφές πόσα media agencies συμμετείχαν στο διαγωνισμό, η αεροπορική εταιρεία τελικά αποφάσισε να διατηρήσει την PHD. Τόσο η PHD όσο και η SIA αρνήθηκαν να σχολιάσουν σε ερώτηη για σχολιασμό στο Campaign . Στην πρόσφατη μελέτη του Campaign's Top 50 brands, η SIA αναδείχθηκε στην πρώτη θέση ως η πιο αγαπημένη μάρκα στη Σιγκαπούρη.
Η SIA ήταν επίσης η μόνη αεροπορική εταιρεία στη Νοτιοανατολική Ασία με αρκετά υψηλή κατάταξη σε τουλάχιστον τρεις αγορές και εμφανίζεται στη συνολική περιφερειακή κατάταξη στη 16η θέση.
