Skoda: Ξεκινά spec για τον παγκόσμιο integrated λογαριασμό
Σε αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας που θα χειριστεί τον integrated παγκόσμιο λογαριασμό της, βρίσκεται η Skoda, σε μια εξέλιξη που προκαλεί συναγερμό στις τάξεις της Fallon.
Η μάρκα αυτοκινήτων που ανήκει στη Volkswagen, έχει ήδη επικοινωνήσει με εταιρείες, με προοπτική να ξεκινήσει επίσημα τον διαγωνισμό μέσα στον Μάιο. Παράλληλα με τη δημιουργία above-the-line διαφήμισης, η Skoda ψάχνει για μια εταιρεία παγκόσμιου βεληνεκούς, που θα παρέχει CRM, digital και social media comms λύσεις.
Η Fallon είχε αναλάβει τον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό της Skoda το 2014 κι ενώ χειριζόταν τις βρετανικές επιχειρήσεις από το 1999. Για το σκοπό αυτό, εξάλλου, η εταιρεία του ομίλου Publicis άνοιξε γραφείο στην Πράγα, απασχολώντας 50 εργαζόμενους, που ήταν κατά κύριο λόγο επικεντρωμένοι στον παγκόσμιο λογαριασμό της Skoda.
Η κατασκευάστρια αυτοκινήτων φέρεται να επιθυμεί να έχει καταλήξει στη νέα συνεργάτιδα μέχρι τον Σεπτέμβριο, αν αποφασίσει να μην συνεχίσει με τη Fallon, σε ένα deal που θα έχει διάρκεια 3 ως 5 έτη. Επιπλέον, η Skoda έχει διαμηνύσει στους συνεργάτες της πως η παγκόσμια εταιρεία που θα επιλεγεί, θα συνεχίσει δουλεύει μαζί με τις τοπικές εταιρείες.
Σημειώνεται πως η PHD είναι εκείνη που χειρίζεται το media planning and buying του VW Group σε παγκόσμια κλίμακα από το 2016.
Η μάρκα αυτοκινήτων που ανήκει στη Volkswagen, έχει ήδη επικοινωνήσει με εταιρείες, με προοπτική να ξεκινήσει επίσημα τον διαγωνισμό μέσα στον Μάιο. Παράλληλα με τη δημιουργία above-the-line διαφήμισης, η Skoda ψάχνει για μια εταιρεία παγκόσμιου βεληνεκούς, που θα παρέχει CRM, digital και social media comms λύσεις.
Η Fallon είχε αναλάβει τον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό της Skoda το 2014 κι ενώ χειριζόταν τις βρετανικές επιχειρήσεις από το 1999. Για το σκοπό αυτό, εξάλλου, η εταιρεία του ομίλου Publicis άνοιξε γραφείο στην Πράγα, απασχολώντας 50 εργαζόμενους, που ήταν κατά κύριο λόγο επικεντρωμένοι στον παγκόσμιο λογαριασμό της Skoda.
Η κατασκευάστρια αυτοκινήτων φέρεται να επιθυμεί να έχει καταλήξει στη νέα συνεργάτιδα μέχρι τον Σεπτέμβριο, αν αποφασίσει να μην συνεχίσει με τη Fallon, σε ένα deal που θα έχει διάρκεια 3 ως 5 έτη. Επιπλέον, η Skoda έχει διαμηνύσει στους συνεργάτες της πως η παγκόσμια εταιρεία που θα επιλεγεί, θα συνεχίσει δουλεύει μαζί με τις τοπικές εταιρείες.
Σημειώνεται πως η PHD είναι εκείνη που χειρίζεται το media planning and buying του VW Group σε παγκόσμια κλίμακα από το 2016.