Smirnoff: Παγκόσμιο creative AOR η McCann
Η βότκα Smirnoff επέλεξε τη
McCann ως παγκόσμιο creative
agency of record μετά από το
spec που ξεκίνησε την άνοιξη. Το
brand που ανήκει στην Diageo
συνεργαζόταν με την 72andSunny
από το 2013, ωστόσο το agency
της Stagwell δεν συμμετείχε
στο review.
H 72andSunny έχει δημιουργήσει καμπάνιες για τη Smirnoff, στις οποίες συμμετείχαν celebrities όπως ο Ted Danson και η Chrissy Teigen, αλλά και transgender καλλιτέχνες όπως οι Lucy Fizz, DJ Honey Dijon και Laverne Cox.
Πολλές από τις καμπάνιες έχουν στηριχθεί στο θέμα της συμπερίληψης. «Είμαστε πολύ περήφανοι για όλη τη συνεργασία μας με την 72andSunny και ευχόμαστε τα καλύτερα στην ομάδα», ανέφερε εκπρόσωπος της Diageo στο Campaign. Σύμφωνα με πληροφορίες, 20 agencies έλαβαν αρχικά πρόσκληση συμμετοχής στο pitch, ενώ στο τελικό στάδιο, τον -εκτιμώμενης αξίας- 3 εκατ. δολαρίων λογαριασμό διεκδίκησαν μαζί με τη McCann τρεις συνολικά εταιρείες.
H 72andSunny έχει δημιουργήσει καμπάνιες για τη Smirnoff, στις οποίες συμμετείχαν celebrities όπως ο Ted Danson και η Chrissy Teigen, αλλά και transgender καλλιτέχνες όπως οι Lucy Fizz, DJ Honey Dijon και Laverne Cox.
Πολλές από τις καμπάνιες έχουν στηριχθεί στο θέμα της συμπερίληψης. «Είμαστε πολύ περήφανοι για όλη τη συνεργασία μας με την 72andSunny και ευχόμαστε τα καλύτερα στην ομάδα», ανέφερε εκπρόσωπος της Diageo στο Campaign. Σύμφωνα με πληροφορίες, 20 agencies έλαβαν αρχικά πρόσκληση συμμετοχής στο pitch, ενώ στο τελικό στάδιο, τον -εκτιμώμενης αξίας- 3 εκατ. δολαρίων λογαριασμό διεκδίκησαν μαζί με τη McCann τρεις συνολικά εταιρείες.