To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Snap: Η Colleen DeCourcy νέα Chief Creative Officer

Snap: Η Colleen DeCourcy νέα Chief Creative Officer
Παρόλο που η Colleen DeCourcy, πρώην πρόεδρος της Wieden+Kennedy και παγκόσμια CCO, ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το χώρο της διαφήμισης πριν από πέντε μήνες, την προηγούμενη εβδομάδα υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τη Snap, τη μητρική εταιρεία του Snapchat, για τη θέση της Chief Creative Officer.
Η DeCourcy είναι η πιο πρόσφατη τοποθέτηση στη Snap από μιας σειράς προσλήψεων, όπως η Anne Laurenson από την Google, η Jacqueline Beauchere από τη Microsoft, η Rajni Jacques από την Allure και ο Konstantinos Papamiltiadis από το Facebook.
Η DeCourcy είναι βετεράνος της διαφήμισης και εργάστηκε πάνω από μία δεκαετία στη Wieden+Kennedy με βραβευμένη δουλειά για brands όπως Nike, McDonald's, KFC, Anheuser-Busch, Ford, Visa και Airbnb. Στη Wieden+Kennedy, η DeCourcy βοήθησε να κερδίσει η εταιρεία βραβεία Emmy για την καμπάνια Colin Kaepernick 2019 «Dream Crazy» της Nike, καθώς και για την καμπάνια για την πανδημία «You Can’t Stop Us».
Στη Snap, η DeCourcy θα ηγηθεί των δημιουργικών προσπαθειών της εταιρείας σε όλο τον κόσμο, για να αναβαθμίσει την εικόνα του brand μέσω της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας της σε στρατηγικές προσπάθειες του storytelling και του marketing. «Στη Snap έχω γνωρίσει μια σκεπτόμενη ομάδα ανθρώπων με αξίες και μια αποστολή που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Αυτός είναι 100% ο λόγος που συμμετέχω σε αυτό», δήλωσε σχετικά η η DeCourcy.
TAGS: Snapchat