Snapchat: Νέα διαφημιστική συνεργασία με την Cameo

Η Snap ανακοίνωσε τη νέα συνεργασία με την πλατφόρμα δημιουργίας
video διασημοτήτων Cameo, η οποία θα επιτρέψει στους διαφημιστές
του Snap να πληρώνουν τα μέλη της Cameo για τη δημιουργία σύντομων διαφημιστικών video για τις προσπάθειές τους στο marketing του
Snap.
Το «Snap x Cameo Advertiser Program», όπως ονομάζεται, είναι ουσιαστικά μια διαδικασία που απλοποιεί τις εγκρίσεις διασημοτήτων με τους διαφημιστές να μπορούν πλέον να προβάλλουν απευθείας τις 45.000 διασημότητες της Cameo στις διαφημίσεις τους. Οι διασημότητες θα έχουν, φυσικά, την επιλογή να μη δεχτούν καμιά πρόταση.
Ωστόσο, η σωστή διασημότητα, σε συνδυασμό με το σωστό μήνυμα, θα μπορούσε να προσελκύσει αναμφίβολα μεγάλο ενδιαφέρον για ένα brand. H Cameo απέφερε έσοδα 125 εκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, υπογραμμίζοντας τη δημοτικότητα της πλατφόρμας, ενώ το Snapchat έχει πλέον έως και 332 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά, επισκιάζοντας Twitter, Reddit και Pinterest. Η Snap αναφέρει ότι ο συνολικός ημερήσιος χρόνος που αφιερώνουν οι Snapchatters παρακολουθώντας εκπομπές και περιεχόμενο στο Discover, αυξήθηκε κατά 25% από έτος σε έτος το α΄ τρίμηνο του 2022.
Το «Snap x Cameo Advertiser Program», όπως ονομάζεται, είναι ουσιαστικά μια διαδικασία που απλοποιεί τις εγκρίσεις διασημοτήτων με τους διαφημιστές να μπορούν πλέον να προβάλλουν απευθείας τις 45.000 διασημότητες της Cameo στις διαφημίσεις τους. Οι διασημότητες θα έχουν, φυσικά, την επιλογή να μη δεχτούν καμιά πρόταση.
Ωστόσο, η σωστή διασημότητα, σε συνδυασμό με το σωστό μήνυμα, θα μπορούσε να προσελκύσει αναμφίβολα μεγάλο ενδιαφέρον για ένα brand. H Cameo απέφερε έσοδα 125 εκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, υπογραμμίζοντας τη δημοτικότητα της πλατφόρμας, ενώ το Snapchat έχει πλέον έως και 332 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά, επισκιάζοντας Twitter, Reddit και Pinterest. Η Snap αναφέρει ότι ο συνολικός ημερήσιος χρόνος που αφιερώνουν οι Snapchatters παρακολουθώντας εκπομπές και περιεχόμενο στο Discover, αυξήθηκε κατά 25% από έτος σε έτος το α΄ τρίμηνο του 2022.